Pagina's

maandag 26 juni 2017

Vintage ...

Goedemorgen allemaal !!!

Het weekend is weer voorbij, we starten deze week met een vintage kaart ;)


Ik heb de nieuwe shape art mal "Hexagon" van Dutch Doobadoo gebruikt, deze ligt eind deze week in de winkels, maar je kunt hem alvast als pre-order bestellen.

Noor! Design heeft het prachtige papier "Secret Garden" nu ook los uitgebracht, yeahhhh ... helemaal happy, het is echt schitterend vintage papier !!!

Het plaatje heb ik gemat op 2 losse hoekjes van Noor! Design.
Rechtsboven op het plaatje heb ik 3 kleine plakparels geplakt.

Links van het plaatje heb ik het nieuwe takje van Noor! Design uit groen karton gestanst, hierop heb ik een leuk bloementoefje gedaan.
Ik ben helemaal verliefd op dit takje ;)

Rechts heb ik een vlinder gedaan met hierop een pen nip van Tim Holtz.

Aan de bovenkant heb ik nog 2 labels van Noor! Design geschoven, hierop heb ik nog geen tekst gestempeld, dat doe ik pas voor het verzenden :)

Verder heb ik nog een stukje verbandgaas en een stukje kant gebruikt.

Uiteraard heb ik mijn kaart weer bewerkt met witte gesso hahaha :)

Ik plak mijn kaarten altijd met de Scotch Advanced Tape Glider, je kaart wordt niet hard zoals met lijm, je bent lekker snel klaar en niks geen gedoe met papiertjes eraf halen ;)
Het scheelt ook nog eens in gewicht, misschien ook een belangrijk puntje !!!

De bloemetjes plak ik met Dutch Doobadoo lijm, ik deed dit eerst met een lijmpistool, maar dan kun je niks meer corrigeren en het heeft me ook de nodige blaren gekost.

Ik hoop dat ik jullie met deze vintage kaart weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Hegaxon Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Noor! Design - Paperpad A4 - Secret Garden Noor! Design - Blauwe mal - Fantastic Hoek Joy! Crafts - Noor! Design - Label 2 Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Blauwe mal - 2 vlinder Tim Holtz - Pen Nibs 12 st Klosje jute touw 25 gr. Joy! Plakparels - roze Scotch - Advanced Tape Glider & TapeDutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid