Pagina's

donderdag 22 juni 2017

Bloghop Noor! Design

Goedemorgen allemaal !!!

De nieuwe collectie van Noor! Design ligt weer in de winkels, daarom is er weer een bloghop :)

Alle design team leden hebben ter inspiratie weer prachtige voorbeelden gemaakt.
Als het goed is kom je net bij Judith vandaan, zo niet ... begin dan even opnieuw op het Noortje! Design team blog.

Hieronder laat ik jullie mijn creatie zien.

Voor mijn creatie heb ik de nieuwe randstans "Merry Christmas" uit de serie Winter Wishes gebruikt.

Als basis heb ik  wit karton van Joy! Crafts genomen.

Hierop heb ik het designpapier "Shabby Christmas" geplakt.

Het plaatje is van HobbyVoordelig, nr. HV071.
Deze heb ik gemat op de mooie rechthoek stans van Noor! Design.

Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan.
Deze heb ik uiteraard weer een beetje bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Daar weer onder, links boven, heb ik de mooie cirkel met ijskristallen geplakt.
Hierop heb ik enkele plakparels gedaan.

Links op het plaatje heb ik 2 verschillende vintage flourishes gebruikt, het ene takje heb ik uit kraft karton gestanst en het hulsttakje uit wit karton.
Hierop een strikje van scrappersflos en een paar roosjes.

Rechtsonder heb ik 2 verschillende maten sneeuwvlokken op elkaar geplakt met hierop weer een plakparel.

Rechtsboven heb ik de wantjes van Noor! Design gedaan, het randje van de wantjes heb ik bewerkt met FunFlock.

Links onder heb ik nog een metalen hoekje gedaan.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren :)

Het is nu tijd om door te hoppen naar Corina !!!

Vergeet niet bij elk design team lid een leuke reactie achter te laten, want natuurlijk is er weer een gave prijs aan verbonden.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Winter Wishes - Merry Christmas rand Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil Noor! Design - Noor! Design Winter Wishes Cirkel met Ijskristallen Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Winter Wishes - Gloves & Hat Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes Noor! Design - Vintage Flourishes - Holly Paperbloc - 15 x 30 cm - Shabby Christmas Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Stampendous - Fun Flock

18 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden deze kerstkaart. Krijg het zowaar een beetje fris ervan als ik er naar kijk!!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kerstkaart Astrid....wat een mooie winters tafereeltje ...en hele leuke nieuwe stansjes erop ....die zachte blauwe grijze kleur vind ik ook prachtig alles past perfect bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, this is stunning! I love the design! The details you added are perfect!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Astrid!!!de mussen vallen dood van het dak whaaahaaa maar prachtig winters kaartje heb je gemaakt!!!Alle Noor spulletjes voor winter/kerst zijn weer super!!!Hoog hebberigheid gehalte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een winters kaartje,erg mooi.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw mooi astrid super winters zo met die prachtig rand merry chrismas er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie winterkaart, ik hou van de kleurcombinatie. De nieuwe tekstmal is mooi en sierlijk. Ook de rest van de mallen heb je er prachtig op verwerkt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful wintercard here too, and I love the soft wintercolors on it.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en een mooi winters tafereeltje
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi hoor. Je krijgt ondanks de warmte bijna zin in Kerst. Groetjes KittyS

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi prachtig kerstkaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi prachtig kerstkaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige winterse kaart heb je gemaakt Ineke.

    Groetjes, Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Astrid, wat een mooie kaart!! Hier houd ik wel van, zeker de kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart. Mooie stanzen heb je gebruikt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid