Pagina's

vrijdag 23 juni 2017

Happy Birthday !!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag mag ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien.

Deze keer ben ik met verschillende nieuwe artikelen aan de slag gegaan.


De schelp is een Dutch Card art mal van Dutch Doobadoo, deze is als pre-order te bestellen, vanaf volgende week ligt hij in de winkel.

Hierop heb ik ook enkele nieuwe artikelen van Noor! Design gebruikt.

Ik ben begonnen met de schelp uit te tekenen op kraft karton.

Hierop heb ik het design papier van Pion design gedaan.

Het bovenste gedeelte van de schelp:

Ik ben begonnen met een stukje ribbelkarton.

Hierop heb ik aan de rechterkant de softboard art bubbles van Dutch Doobadoo geplakt.

Het plaatje is ook van Pion Design, deze heb ik gemat op de nieuwe rechthoekige mal van Noor! Design.

Bij deze stans zit ook nog een snijmal om de rechthoek te matten, dit heb ik gedaan op blauw design papier.

Rechtsonder heb ik het hekje uit wit karton gestanst.
Hierop wat zeewier van Noor! Design en wat natuurlijk materiaal.
aan de linkerkant heb ik een stukje visnet gebruikt.

Rechtsboven heb ik nog de zeemeeuw gedaan.

Aan de linkerkant heb ik een stukje visnet geplakt, hierop enkele schelpjes gedaan.
Ook een flesje mag hier natuurlijk niet ontbreken :)
Hierin heb ik een klein stukje design papier gedaan.

Linksboven nog een witte strik van organza lint.

Onderste gedeelte van de schelp:

Hierop enkele stukjes design papier verwerkt, ook weer een stukje ribbelkarton.

Het woordje "Happy Birthday" hoort, evenals de rechthoek waarop ik het geplakt heb, bij de nieuwe rechthoekige mal.

Ook hierop weer een zeemeeuw aan de bovenkant gedaan.

Aan de linkerkant heb ik weer wat natuurlijk materiaal gebruikt, het resterende stukje hek en hierop de strandloper geplakt.

Tussen de stukjes design papier heb ik nog een label geschoven, ook deze hoort bij de papierlijn van Pion Design.

Aan de rechterkant nog een stukje visnet, weer wat zeewier, enkele schelpjes en parels.

Ik heb alles weer bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Wil je deze kaart in het echt bewonderen, kom dan morgen gezellig langs, want dan geef ik een demo bij HobbyVision.

Demodag-24-juni

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn creatie.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Conch PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Softboard Art - Bubbles A5 Noor! Design - Blauwe mal - Frames Happy Birthday (5) Noor! Design - Seashore - Strandloper & Zeemeeuw Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw Noor! Design - Under the Sea - Koraal Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout Scrappapier PION Design - Shoreline Treasures - Dragonfly Mini flesjes met kurk - 0,5ml - 10 stuks Decorative Fishnet - NeutralDutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Rayher - Organzalint wit - 25mm Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 Rayher - Posthoorn schelpen in parelmoer schelp

5 opmerkingen:

  1. A really gorgeous card here. Love the shape here and the Pion papers are just perfect for this. Such wonderful colors and great layering on it too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Astrid
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Astrid
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk thema, prachtige kaart.
    Bedankt voor de duidelijke beschrijving.
    Gr., Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid