Pagina's

donderdag 29 juni 2017

Bloghop Dutch Doobadoo

Goedemorgen allemaal !!!

Het is weer einde van de maand, tijd voor nieuwe artikelen voor de maand juli.

Vandaag start er daarom een bloghop met alle nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo.

Als het goed is, kom je net bij Joyce vandaag, zo niet ... start dan even opnieuw op de Dutch Doobadoo blog.


Ik heb gekozen voor de cocktail glas, dit is een nieuwe card art mal.

Ik heb deze uitgetekend op wit karton.
De pootjes heb ik verstevigd door er nog een keer een reepje wit karton tegen aan te plakken.

Ik heb hierbij het prachtige Lavender design papier uit de stansblok van Noor! Design gebruikt.

Ik heb een paar kleine stukjes design papier erop geplakt, hierachter nog een papieren kleedje en een stukje ribbelkarton.

Het plaatje heb ik gemat op de mooie rechthoek.
Deze heb ik 2x gestanst, door de helft geknipt en de bovenste kanten van de stans tegen elkaar aan geplakt.

Achter dit geheel heb ik nog een bingo kaart gedaan, ook die hoort bij het stansblok van Noor! Design.

Rechts heb ik het nieuwe takje van Noor! Design gebruikt, hierop een bloementoefje gemaakt.

Links op het plaatje heb ik nog een banner geplakt, ook deze hoort bij het stansblok. 

Toen ik hem neer wou zetten, was hij toch een beetje kopzwaar, dus heb ik de binnenkant ook nog maar even bewerkt :)


Hierop heb ik weer een stukje design papier geplakt, een papieren kleedje, een bingo kaartje en een label.

Nu bleef mijn cocktail glas mooi staan :) PROOST !!!!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Het is nu tijd om door te hoppen naar Tineke !!!

Vergeet niet overal een leuke reactie achter te laten en eindig als laatste weer op de Dutch Doobadoo blog.
Er is natuurlijk weer een mooie prijs aan deze bloghop verbonden.

Ik wens jullie veel plezier toe, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!




18 opmerkingen:

  1. Wow, dit is op en top zomer...wat een leuk model kaart,
    echt een eyecatcher!!

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig zomers kaartje. Zo kom je helemaal in de stemming.
    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze mal is ook super en wat heb je 'm mooi versierd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps wat een schitterende creatie, ook zo mooi in deze kleuren, gaaf.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creatie
    Groetjes Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dit is wel weer een super leuk model van DDD. Misschien had ik er dan ook een plaatje op gedaan van een cocktail maar dit is zeker ook erg mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie kaart Astrid!
    Een super leuk model.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super kaart,schattig model,als de achtergrond met donkerpapier was is het nog beter te zien.
    ik moest telkens uitzoeken hoe het glas was.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gemaakt met het cocktailglas. Ik vind de details daarvan, rietje, citroentje en parasolletje, zo ontzettend leuk. Je hebt er een pracht-crea van gemaakt.
    Jolanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gemaakt met glas en super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart, als je deze krijgt wordt je toch helemaal happy <3. Gr. Miriam Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mal heel mooi zomers kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke mal heel mooi zomers kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning summer card, love all the layers
    Please remember to link back to Scrapping4funChallenges
    Welcome to our Challenges blog
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. tempting summr sundae. a great card
    Good luck &Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun Challenge.
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid