Pagina's

zondag 22 januari 2017

You're lovely ....

Hallo allemaal !!!

Geïnspireerd door Diny Sprakel met haar prachtige voorbeeldkaarten, ben ik ook aan de slag gegaan met verschillende stempels, panpastels en mask stencils.


Ik heb deze keer een klein notitieblokje gepimpt.

Ik ben begonnen met een stukje wit karton, hierop als eerste de tulp van Studio Light - Veer & Moon tulp gestempeld met zwarte stempelinkt.
Hierna heb ik de tulp nog een x gestempeld op een stukje printpapier en deze uitgeknipt, deze heb ik met een dubbelzijdige lijmpen ingesmeerd, nadat deze droog was, heb ik dit op de andere tulp geplakt.

Hierna heb ik met enkele mask stencils en Versamark verschillende patroontjes aangebracht.
De mask stencils zijn van Dutch Doobadoo en Noor! Design.
Ook de kleine ATC mask stencils van Noor zijn hier uitermate geschikt voor.

Vervolgens heb ik mijn PanPastels gepakt en ben lekker aan het inkleuren geweest.
Gewoon met een draaiende beweging over het papier heen, zorg ervoor dat je geen harde randen krijgt.

Intussen heb ik de tulp nog een keer gestempeld op aquarel papier en heb deze ingekleurd met Derwent Inktense potloden, dit zijn potloden op waterbasis.

Toen de achtergrond zover klaar was, heb ik eerst fixatie erover heen gedaan.

Daarna heb ik de ingekleurde tulp erop geplakt, de tekststempel eroverheen gestempeld en klaar is je boekje :)

Verder heb ik met diverse andere stempels nog wat accenten aangebracht.

Ik vond het echt geweldig om te doen, er zullen zeker meerdere creaties met deze techniek volgen :)

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Studio Light - Clearstamp Basic Veer & Moon - nummer 1 VersaMark Watermark Stamp Pad   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Grunge dots A5    Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A5 Circle   Noor! Design - ATC stencil - spinnenweb/regen   Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Old Letter   Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes   PanPastels - 9ml - Titanium White   PanPastels - Tools - Soft Art Sponge Angle Round (2)   Fixative Spray - 400 ml

1 opmerking:

  1. Prachtig is dit kleurrijk kaartje Astrid..hele mooie kleurtjes...

    groeten Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid