Pagina's

vrijdag 13 januari 2017

Sweet dreams !!!

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie een babykaart zien die ik van het prachtige Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles gemaakt heb.


Als basis heb ik de Swing Card art mal "Trifold" van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen met wit karton en heb hierop het design papier passend gemaakt.

De baby stansjes horen allemaal bij de One of a Kind set "Baby" van Noor! Design.
Enkele heb ik uit roze karton gestanst en de anderen uit kraft karton.
Ik heb alle stansjes bewerkt met witte gesso.

Aan de rechterkant heb ik een klein papieren kleedje gebruikt, met hierop een stukje ribbelkarton.
De label hoor bij het stansblok.

Het plaatje zit ook in het stansblok, deze heb ik kleiner gesneden en gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design, ook deze heb ik kleiner gemaakt, zodat ik alleen de mooie randen overhield.

Het woordje Baby heb ik gemat op een stukje roze karton.

Verder heb ik niet veel gebruikt, nog een paar houten sterretjes en plakparels.

Op 21 januari a.s. ga ik een demo geven bij Devo in Sneek.
Ik heb dan natuurlijk alle nieuwe producten van Noor! Design bij me.
Ik hoop nog enkele voorbeeldkaarten te kunnen maken.



Devo kun je vinden in Sneek, het adres is Grootzand 20.
Misschien zie ik je daar :)


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



8 opmerkingen:

  1. Lief kaartje. Leuk om te krijgen als je net een baby heb gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, ik moet nog 2 babykaarten maken. Door de mooie kaart van jouw, heb ik inspiratie gekregen.Bedankt hoor

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel mooi en vrolijk kaartje ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlieve kaart! Al die kleine details. De trifold is heel leuk voor deze babykaart. Je hebt me weer goede ideetjes aan de hand gedaan, erg leuk. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dit is een feestje om te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke baby kaart heel mooi Astrid !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooh wat is deze kaart weer super mooi geworden.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid