Pagina's

vrijdag 20 januari 2017

Challenge 58 HobbyVision Design Team !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij het HobbyVision Design team blog.

Deze keer moet je aan de hand van een bingo kaart een creatie maken.


Als basis heb ik voor mijn kaart een Dutch Doobadoo Shape art mal gebruikt, de Floral.

Het prachtige papier is van Noor! Design, weer een prachtige nieuwe lijn ... Carpe Diem.
Dit is weer een pakje dubbelzijdig papier op A4 formaat.

Ik ben begonnen met oud roze karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier.

Hierop heb ik een wit papieren kleedje gedaan (links).

Uit kraft karton heb ik de schitterende nieuwe mal Ornament sierlijk van Noor! Design gestanst.
Deze heb ik aan de rechterkant gelegd.

Het plaatje heb ik geplakt op een blauwe ovaal van Noor! Design.

Rechts hiervan heb ik een strik gemaakt van organza lint met hierin een brad verwerkt.

Aan de linkerkant heb ik een mooi bloementoefje gemaakt, de takjes zijn vintage flourishes van Noor! Design.

Het kraft karton heb ik weer een beetje bewerkt met witte Gesso.

Ik had bijna het kaartje vol hahaha, alleen blauw heb ik niet gebruikt :)

Gebruik 1 rijtje uit deze bingo kaart op je creatie.
Van links naar rechts, van boven naar beneden.
of diagonaal

Neem ook even een kijkje op het HobbyVision Design Team blog, ook de andere dames hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt.

oooo .... voordat ik het vergeet ... op 28 januari a.s. geef ik bij HobbyVision in Rijssen een demo met de nieuwe artikelen van Noor! Design en Dutch Doobadoo.

Ik zou zeggen .... kom gezellig langs :)

IMG-1304 - Groot

Ik hoop dat we jullie weer wat inspiratie hebben kunnen geven.

Doe gezellig met deze bingo mee :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Liefs Astrid xxx


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Floral  Noor! Design - Paperpad Carpe Diem A4   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia   Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk   Noor! Design - Vintage Flourishes - Leaf 1   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   WOC Flowers - Pale Pink Mullberry Paper Roses - 15mm   Nellie Snellen - Paper Doilies - 11,5 cm





3 opmerkingen:


  1. Wat een prachtige kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Astrid als inspiratie voor weer een geweldig leuke challenge...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Astrid !
    Leuke challenge probeer deze keer mee te doen :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid