Pagina's

dinsdag 24 januari 2017

Enjoy !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de prachtige stansblok La Vie est Belle - Lavender van Noor! Design.


Dit stansblok is voorzien van prachtige plaatjes, tags, labels en design papier.
Je kunt hiermee diverse kaarten maken.

Als basis heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal genomen.

Ik ben begonnen met wit karton en hierop het design papier gedaan.

In de lengte heb ik een stukje ribbelkarton gebruikt, deze heb ik weer een beetje bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Rechts in het midden heb ik een klein papieren taartkleedje geplakt.


Aan de linkerkant heb ik uit wit karton het nieuwe vogelhuisje van Noor! Design geschoven.
Dit is uit de serie Little Happiness.


Rechtsboven en linksonder heb ik de prachtige blauwe ovaal gestanst, deze heb ik door de helft geknipt en achter het design papier geschoven.

Het plaatje heb ik gemat op een stukje wit karton.

Alles is weer een beetje schuin opgeplakt hahahaha ... ik houd ervan :)

Links nog een bloementoefje en klaar is je kaart.

Ook deze creatie gaat zaterdag mee naar de demo bij HobbyVision in Rijssen :)

foto van Jenine Siemerink.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Stansblok La Vie est Belle - Lavender   Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label RomanticNoor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk   Noor! Design - Little Happiness - Vogelkooi   Plakparels Nellies Choice - 3mm - lila   Taartrand klein - 10 stuks   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml






1 opmerking:

  1. Een schitterende tag Astrid...wat een prachtige details zijn er op te bewonderen...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid