Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Your Friendship .......

Goedemorgen allemaal !

Ik kom weer even langs om jullie een kaartje te showen, die ik voor de CopicMarkerBenelux blog gemaakt heb.


Als basis voor mijn kaart heb ik het Kraft karton gebruikt van Joy! Crafts.
Dit is een stevige karton, maar donkerder dan het normale Kraft van Bazzill.

Het papier is van Studio Light - Shabby Chic, echt een schitterende lijn (vind ik dan hahaha, echt mijn kleurtjes)
Het afdrukje is van Magnolia, Sneaky Tilda, deze past precies op de rechthoekige blauwe mal van Noor! Design.


Links boven heb ik honeycomb van Dutch Doobadoo gebruikt.
Aan de rechterkant heb ik onder het design papier een papieren taart kleedje geschoven.
Naast het afdrukje aan de rechterkant heb ik veertjes gestanst met een mal van Noor! Design, hierop verschillende bloemen geplakt.


De ticket Your Friendship .... is van Dutch Doobadoo.


Hieronder heb ik nog een strik geplakt van Vintage Seambinding.

Al het kraft heb ik weer bewerkt met witte Gesso :)

Het afdrukje heb ik met de volgende Copic Markers ingekleurd :

Huid : E000, 00, 21, 11 R30, 20
Haar : E50, 31, 33, 35, 49
Schoenen : E50, 30, 31, 33, 35
Roze : RV0000, 000, 10, 11, 13 R20
Blauw : BG70, 71 en 0
Schaduw : W00, 1, 2, 3, 0

Blender = 0

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

liefs Astrid xx

Gebruikte artikelen :
(klik op het plaatje om naar de webshop te gaan)

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Frame + 3 hoekjes     Cutting & Embossingmal - Feathers 1     Softboard Art - Honeycomb     Label Art - A4 - Woord labels

4 opmerkingen:

  1. Een dotje, mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh zo mooi Astris en ook zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer toppie zeg! Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid