Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Challenge 28 HobbyVision DT blog !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij het HobbyVision DT blog.

Deze keer is het de bedoeling, dat je een kaart maakt in de kleuren roze-bruin !


Het papier van Bo Bunny `Primrose` is hier perfect voor, alle kleuren zitten erin :)
De basiskaart is gemaakt met Kraft karton van Joy! Crafts.

Het plaatje is van Pion Design, de bloemen hebben een mooie roze kleur.

Alle randen heb ik beïnkt met distress inkt Walnut Stain en vervolgens gedistressed met de distresser van Tim Holtz.

Het stukje ribbelkarton is van Joy! Crafts.

De rondjes die hierop geplakt zijn, is gemaakt met een stans van memory Box, Loopy Rings.

Links heb ik een papieren taartkleedje in een hartvorm geplakt en hierop een tag van Dutch Doobadoo geschoven.
Op de tag heb ik een roze strik gemaakt van koord katoen.

De pijl rechts op het plaatje is ook van Dutch Doobadoo, ik heb de bovenlaag eraf gehaald, zodat je het ribbelkarton overhoud. 
Hierop heb ik witte letterstickers van Teresa Collins geplakt.

De prachtige ster rechtsboven, is een nieuwe mal van Noor! Design, art. nr. 6002/0358, deze is al te pre-orderen in de webshop.
Hierop heb ik een bloementoefje geplakt.

Linksboven onder het plaatje heb ik een hoekje van Noor! Design geplakt, art. nr. 6002/0262
Hierop nog een roze strass-steentje gedaan.

De muziekrand van Noor! Design, art. nr. 6002/0272 heb ik korter gemaakt en linksonder op het plaatje geplakt, dit heb ik gedaan met Paperblossom lijm van Joy! Crafts, deze droogt transparant op en is super snel droog.

Verder heb ik al het kraft voorzien van een beetje Gesso.

Neem snel een kijkje wat de andere dames gemaakt hebben, is zeker de moeite waard.
Ik hoop dat jullie gezellig met deze uitdaging mee doen !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

liefs Astrid xxx


Klik op onderstaand plaatje om bij het desbetreffende artikel te komen !


Scrappapier - BoBunny - Primrose - Breathtaking     Distress inkt - Walnut stain     Paper Distresser - Tim Holtz     Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn     Memorie Box - Steel Craft Die - Loopy Rings     Theresa Collins - Basically Essential Matchbook Alpha Stickers 3     PRE-ORDER Juni - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - 8punt stencil     Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Hoek Lelie     Cutting & Embossingmal - Dance to the Music - Rand muzieknoten     Joy! Crafts Paper Blossoms Lijm     Joy! Crafts - NOV Joy! Crafts Kraft cardstock 15 x 30 cm     Cardboard Art - A5 - Arrows     Label Art - A4 - Woord labels

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid