Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Under the Sea !!

Goedemorgen allemaal !!!

De collectie Under the Sea van Noor! Design past helemaal bij ons interieur.
Ik heb alle accessoires in de kleur blauw/groen.
Hoe mooi past deze fles er dan bij :)


De fles heb ik gekocht bij Action, voor een paar centen kun je er geweldige leuke dingen van maken.

Het brede kant had ik nog over van een clubdag.

Het jute band en lint zijn van Craft Emotions, evenals het blauw/groene karton.

Verder heb ik de fles natuurlijk gepimpt met de Noor! Design artikelen :
Zeepaardje, art. nr. 6002/0328
Schelpen, art. nr. 6002/0329
Golven, art. nr. 6002/0330
Designpapier, art. nr. 6011/0307
Tekststempel, art. nr. 6410/0099

De stansjes heb ik allemaal beïnkt met Walnut Stain distress inkt.

De tekst heb ik gestempeld met Memento inkt, kleur Teal Zeal, op het papier Under the Sea.
Vervolgens heb ik deze met een cirkelpons uitgesneden, een gaatje erin gemaakt en met een stuk touw om de hals van de fles geknoopt.

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe en tot de volgende keer.


Klik op onderstaand plaatje om naar de webshop te gaan.

Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Krab / Zeepaardje     Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Schelp / Zeester / Schelphoorn     Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Wave Rand Golven     Clear Stamp - Under the Sea      Paper Bloc - Under the Sea


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, ik hou wel van dit sfeertje, je hebt het erg mooi gemaakt.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid