Pagina's

donderdag 3 mei 2018

You gave me wings ....

Goedemorgen allemaal !!!

Er zijn weer super mooie stempels uitgebracht door AALL&Create.

Ik heb afgelopen zaterdag alvast een paar meegenomen ... 



Als ik begin met mixed media kaarten, zorg ik er altijd voor dat de heat resistant craft mat van Dutch Doobadoo op mijn werkblad ligt ;)

Ik ben begonnen met de nieuwe mask stencil van AALL&Create, nr. #6.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de transparante texture paste van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik aangebracht met een spatel en vervolgens met de heattool gedroogd.

Hierna heb ik kleur aangebracht met verschillende kleuren Distress Oxides.
Hiervoor heb ik de super handige sponsjes van Viva Decor gebruikt.

Met een zacht draaiende beweging breng je de kleur aan.

Daar waar de transparante texture paste van Dutch Doobadoo is aangebracht, komt geen kleur ;)


Nadat ik de achtergrond op kleur heb gebracht, heb ik nog een paar mask stencils van Dutch Doobadoo erbij genomen.
Met een contrasterende kleur Distress Oxide heb ik diverse printjes op de achtergrond aangebracht. 

Hierna heb ik de grote borderstempel van AALL&Create set #81 in mijn stempelhulp gelegd.
Ik heb hiervoor de zwarte Versafine inkt gebruikt.
Let er wel op dat je eerst de stempel goed schoonmaakt met een gummetje, want hij plakt de 1e keer heel erg.

Ik heb niet de gehele stempel gebruikt, alleen de vlinders.

Verder heb ik nog een paar accenten en tekst aangebracht met de nieuwe stempelset van AALL&Create nr. #47




Hierna heb ik de middelste stempel nog een keer gestempeld op aquarel papier, ik heb deze ook ingekleurd met distress inkt Oxide en vervolgens uitgeknipt.
Deze heb ik los erop geplakt en heb de vleugels iets omgebogen.

Nadat alles zover klaar was, heb ik een witte Molotow marker gepakt en heb witte spetters op de kaart geschud :)

Ook heb ik er nog een paar zwarte stippen met een Bits&Pieces stempel van Crealies (Ink Splashes).

Hierna heb ik nog een doodle randje langs de rand van de kaart gemaakt met een zwarte fineliner.

Als laatste heb ik er nog een stuk zwart karton achter geplakt.

LET OP !!!!

Deze border stempel en de mask stencil van AALL & Create is momenteel uitverkocht, hij vloog werkelijk de winkel uit afgelopen zaterdag tijdens de workshop dag, maar hij is gelukkig alweer bijbesteld.

Je kunt altijd even mailen naar HobbyVision mocht je hem graag willen hebben.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

AALL & CREATE - Clearstamp A6 - set #47 Dutch Doobadoo - Texture Paste Transparant IndigoBlu - Palette Knife Plastic / Spatel Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 15,2 x 20,3 cm - 300 grams Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Floral Leaves Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Wyber Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx BlackStempelinkt Versafine - Mini - Habanero  Viva Decor - Vierkante zachte sponsjes Crafts Too - Stamping platform Press to Impress WOW! - Heattool EUClearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes  Uni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black  Distress Oxides Ink Pad - Bundled Sage Distress Oxides Ink Pad - Squeezed Lemonade Distress Oxides Ink Pad - Carved Pumpkin Distress Oxides Ink Pad - Shaded Lilac Distress Oxides Ink Pad - Evergreen Bough Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6 Dutch Doobadoo - Heat Resistant Craft mat - 50 x 40 cm



2 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,

    Wat een mooi kaartje! Zo veel te zien :)
    Ik had een vraagje over de transparante pasta, deze heb ik ook maar altijd als ik m gebruik met een stencil en ik verwijder mijn stencil na het aanbrengen van de paste, scheur ik mn papier. Dit gebeurt mij elke keer en ik snap niet wat ik fout doe of anders kan doen. Heb jij misschien tips want ik zie dat t bij jou wel goed gaat. Alvast bedankt! Ook voor de inspiratie :)

    Groetjes Dunjah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,

    Wat een mooi kaartje! Zo veel te zien :)
    Ik had een vraagje over de transparante pasta, deze heb ik ook maar altijd als ik m gebruik met een stencil en ik verwijder mijn stencil na het aanbrengen van de paste, scheur ik mn papier. Dit gebeurt mij elke keer en ik snap niet wat ik fout doe of anders kan doen. Heb jij misschien tips want ik zie dat t bij jou wel goed gaat. Alvast bedankt! Ook voor de inspiratie :)

    Groetjes Dunjah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid