Pagina's

vrijdag 20 april 2018

Challenge #73 HobbyVision

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op het HobbyVision Design team blog.

Deze keer is het de bedoeling dat jullie een kaart maken aan de hand van een sketch.


Als basis heb ik bruin karton genomen.

Hierop heb ik het mooie papier van Maja Design gebruikt.

Alle randen heb ik eerst opgeruld met een distresser van Tim Holtz, hierna heb ik crackle paint langs de randen gedaan.

Rechtsboven heb ik een klein papieren kleedje gedaan, deze heb ik eerst bewerkt met Ground Espresso distress inkt, anders was het kleedje veel te wit.

De stukjes design papier heb ik volgens de sketch opgeplakt.

De afbeelding heb ik rond uitgeknipt, ook deze hoort bij de papierlijn van Maja Design.

Links boven heb ik nog de stansmal Hart van Noor! Design achter het design papier geschoven.

Rechts van het plaatje heb ik een bloementoefje gemaakt.

Hierbij heb ik een mooi takje van Noor! Design gebruikt, een paar veertjes van Joy! Crafts en aan de onderkant een vintage flourishes van Noor! Design.

Ik heb niet echt wit karton gebruikt, maar het mooie wit kraft karton van Joy! Krafts, dit is off white.

Aan de onderkant heb ik van Sissix nog het woordje Love geplakt.
Deze heb ik verhoogd opgeplakt met foamblokjes.

Linksboven heb ik een laser paper art vlinder van Dutch Doobadoo gebruikt.

Verder heb ik nog een paar plakparels op mijn kaart verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:



Maja Design - Celebrations COMPLETE SET Noor! Design - Scr@p! - Stansmal Heart Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Vintage Flourishes - Beukenbladeren Taartrand klein - 10 stuks Joy! Crafts - Kraft papier - Wit A4Paper Distresser - Tim Holtz Distress Inkt - Mini - Ground Espresso DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White Joy! Crafts - Artificial Flower - Naturel Spiraal Joy! Crafts - FeathersDutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Marianne Design - Plakparels OffWhite JeJe - Foampads 5mm x 5mm x 2mm dik



2 opmerkingen:

  1. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid