Pagina's

zaterdag 26 mei 2018

Love ....

Hallo allemaal !!!

Vandaag heb ik weer eens een nieuwe creatie voor jullie ;)


Als basis heb ik een mooie shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, de Bookmark A5.
Ook heb ik de kaartenstandaard van Dutch Doobadoo gebruikt, echt super handig om zo je kaarten netjes neer te zetten ;)
Deze heb je in 2 verschillende maten !!!

Ik ben begonnen het roze karton van Maja Design, dit karton hoort bij het design papier Celebrations van Maja Design.
Je hebt in deze lijn verschillende kleuren, ik heb gekozen voor de roze variant.



Achter een stukje design papier heb ik de mooie randmal van Noor! Design gebruikt.
Deze heb ik uit wit kraft karton van Joy! Crafts gestanst, dit is mooi off white karton.

De vlinder die je rechts op het plaatje zit, is eveneens van Noor! Design.
Hierop heb ik 2 plakparels gedaan.



Het plaatje wat bij het design papier hoort, heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design.
Ook deze kleur karton hoort bij de serie Celebrations.

Links onder op het plaatje heb ik de tekst Love gestanst, dit is een mal van Sizzix.


Links boven heb ik de vintage flourishes Notities van Noor! Design geschoven, deze heb ik 2x gestanst uit verschillende kleurtjes karton van Maja Design.

Hierop heb ik een metalen clip gedaan.


Rechtsonder van het plaatje heb ik een bloementoefje gemaakt.
Hierbij heb ik een stukje filmstrip van Tim Holtz gebruikt, een paar takjes van Noor! Design, een strik gemaakt van organza lint en hierop een paar roosjes.



Links onder van het plaatje heb ik nog de mooie honingraat stans van Noor! Design geschoven.
Ik heb enkele gaatjes weer opgevuld met stukjes karton die tijdens het stansen eruit vallen.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Bookmark A5 Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kaartenstandaard Maja Design - Celebrations COMPLETE SET Maja Design - Monochromes - Shades of Celebration - Lavender RoseMaja Design - Monochromes - Shades of Celebration - Charcoal  Noor! Design - Blauwe mal - Border Butterfly & Daisies Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes Noor! Design - Vintage Flourishes - Notities Noor! Design - Floral Flourishes - Chrysant Noor! Design - Mixd Up - Honingraad Noor! Design - Crafty Cocktail - Vlinders Taartrand klein - 10 stuks Joy! Crafts - Kraft papier - Wit A4  WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy 


4 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart, dank je voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    starbetlogin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid