Pagina's

zaterdag 14 april 2018

Hello !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag heb ik een leuk doosje voor jullie, erg leuk om er iets in te stoppen en cadeau te geven.


De basis is gemaakt met de box card art Sophia van Dutch Doobadoo, deze heb ik uitgesneden uit wit karton.
Ik gebruik altijd het linnen karton van Joy! Crafts, deze is erg fijn om te verwerken voor je kaarten/creaties.


Hierop heb ik het mooie design papier Zella Teal van Prima Marketing geplakt.

De label/tekst Hello hoort bij deze paperpad.

Hieronder heb ik een klein papieren kleedje geplakt.

Ik heb uit zwart karton de visnet van Noor! Design gestanst, deze door de helft geknipt en ook achter het plaatje geschoven.

Rechtsonder op het plaatje heb ik de mooie Chrysant van Noor! Design uit wit karton gestanst. De blaadjes die hierbij horen heb ik uit kraft karton gestanst, hierop heb ik een beetje witte gesso van Dutch Doobadoo gedaan.


Aan de linkerkant heb ik van cardboard nog 2 hartjes geplakt, ook deze zijn van Dutch Doobadoo.

Linksboven heb ik nog een vlinder gedaan, dit is een laser paper art van Dutch Doobadoo.

Aan de bovenkant heb ik met de big shot gaatjes gemaakt en hierdoor een lint gedaan.

Verder nog een paar zwarte plakparels gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje, een fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !!


Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:



Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Sophia Paperpad Prima Marketing - A4 - Zella Teal Noor! Design - Under the Sea - Net/Dolphin/Whale Noor! Design - Floral Flourishes - Chrysant Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders Joy! Crafts - Kraft papier A4 Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Taartrand klein - 10 stuks Crop-A-Dile - Big Bit Aqua Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid