Pagina's

donderdag 12 oktober 2017

Mixed media

Hallo allemaal !!!

Momenteel ben ik helemaal in de ban van de Distress Oxides Inkt.

Heerlijk om hiermee te spelen, pak een leuke stempel en ga deze lekker inkleuren, ik doe dat gewoon veel te weinig terwijl dit juist zo rustgevend is !!


Als basis heb ik weer een shape art mal van Dutch Doobadoo genomen.

Deze heb ik 1x uit zwart karton gesneden en daarna 1 maatje kleiner uit aqaurel papier.

Hierna heb ik eerst met een stempel uit de serie Romantic Summer van Studio Light het afdrukje gestempeld.
Hiervoor heb ik Versafine zwart gebruikt.
Deze heb ik nog een keer gestempeld op masking tape en deze uitgeknipt en op het afdrukje geplakt.

Hierna ben ik begonnen met mijn Oxides.

Linksonder en rechtsboven heb ik met Peacock Feathers en een mask stencil van Dutch Doobadoo de kleur en een patroontje aangebracht.

Rechtsonder en links boven heb ik met Picked Raspberry hetzelfde gedaan, alleen nu een andere mask stencil gebruikt.

De ruimtes die overbleven heb ik gekleurd met Fossilized Amber.
Voor het inkleuren gebruik ik blending tools van Ranger, ik heb voor elke kleur een eigen sponsje'.

Met weer een andere mask stencil heb ik nog wat structuur pasta aangebracht, niet te dik ... gewoon dunnetjes.

Daarna heb ik met een achtergrondstempel van Studio Light, nummer 181, een paar keer gestempeld met Versafine Smokey Gray.

Met een zwarte fineliner heb ik nog wat nuances aangebracht om de structuurpasta.

Hierna heb ik met enkele Bits & Pieces van Crealies met zwarte Versafine gestempeld.

Vervolgens heb ik het masking tape eraf gehaald en het afdrukje ingekleurd met de gewone distress inkten.
Hiervoor heb ik de waterpenseel van Joy! Crafts gebruikt, deze vind ik persoonlijk heerlijk inkleuren.
Voor de bloemen heb ik de kleuren Festive Berries en Peeled Paint gebruikt.
Voor de vogel Mermaid Lagoon, Evergreen Bough en Bundled Sage.

Toen dit allemaal klaar was, heb ik nog een paar pailletjes opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze tag weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Tag Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A5 Triangle Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Patch Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Star A5 Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Stempelinkt Versafine - Mini - Smokey Grey Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx BlackClearstamp Studio Light - Basics - Background nr 181 Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp - Crealies - Bits & Pieces - nr 70 Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 79 Grunge 4x Distress Oxides Ink Pad - Peacock Feathers Distress Oxides Ink Pad - Picked Raspberry Distress Oxides Ink Pad - Fossilized Amber Distress Inkt - Mini - Peeled Paint Distress Inkt - Mini - Picked Raspberry Distress Inkt - Mini - Bundled Sage Distress Inkt - Mini - Evergreen Bough Distress inkt - Mini - Mermaid Lagoon







2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Astrid. We vergeten vaak hoe ontspannend inkleuren en freubelen kan zijn.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel mooi deze kleurrijke kaart ...ik heb die met bewondering bekeken ...zoveel mooie stempeltjes en kleurtjes....
    SUPER!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid