Pagina's

donderdag 19 oktober 2017

Bloghop Noor! Design collectie November !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laten we weer mooie creaties zien, gemaakt met de nieuwe artikelen van Noor! Design, collectie november !!!

Als het goed is kom je net bij Jolanda vandaan.
Zo niet, begin dan even opnieuw op het Noor! Design team blog.

foto van Jolanda Bergmans.


Ik ben met het prachtige papier "Ten Mile" aan de slag gegaan.
Ik heb er een stoere mannenkaart van gemaakt, tenminste .... dat hoop ik dan hahaha ... het blijft altijd moeilijk, of niet dan :)

Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo genomen.
Een vierkante kaart is bij mij bijna verleden tijd ;)

Links boven heb ik de nieuwe vintage flourishes Notities uit kraft karton gestanst, deze heb ik samen gedaan door middel van een paperclip, deze is van Tim Holtz.

Rechtsboven heb ik uit grijs glitterkarton van Joy! Crafts de klok gestanst, deze hoort bij een andere mal van Noor! Design.

Tussendoor heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan.

De cirkelmal gears heb ik ook uit het grijze karton gestanst, hierin heb ik een plaatje van Syta van Gelderen geschoven.
Aan de bovenkant van het plaatje heb ik de verrekijker gedaan.

Op een stukje kraft karton heb ik de tekst Life is a Journey gestempeld.
Deze hoort bij de clear stempel set Out of Africa van Noor! Design.

Aan de onderkant van het plaatje heb ik een stuk touw gewikkeld.
Hieronder heb ik aan de rechterkant de wereldbol geschoven.
Links heb ik een stukje filmstrip van Tim Holtz gedaan en hier bovenop heb ik de nieuwe Little Happiness Filmstrip van Noor! Design geplakt.
Dit is echt weer zo'n geweldig stansje ... die zal ik zeker vaak gebruik, net zoals het notitieblaadje :)

Zo .... dat was het even wat betreft mijn kaart, het is nu tijd om door te hoppen naar Corina :)

Vergeet niet bij ieder design team lid een leuke reactie achter te laten, want er is natuurlijk weer een leuke prijs aan verbonden.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



29 opmerkingen:

  1. Er zijn heel veel noortjes te zien op je creatie. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww die gears vind ik zoooo gaaf en wat mij betreft is je stoere mannenkaart gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Brengt me wel op ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Astrid, je kunt op de DDBD mallen zoveel moois verwerken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heel zeker een stoere mannenkaart geworden, mooi Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt een leuke stoere mannenkaart.
    En leuke DDBD mal heb je erbij gebruikt.
    Ja altijd vierkante kaartjes is ook niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart.
    Zeker gelukt als stoere mannen kaart.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeker geslaagd astrid met deze stoere mannen kaart super gemaakt met al die leuke filmstrips er op verwerkt en deze DDD stencil

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een gave en stoere tag heb je gemaakt. Mooie kleurcombinatie. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een andere creatie , maar super goed geslaagd, er is zoveel te zien, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie en zeker een stoere mannenkaart Astrid...wat een super leuke details allmaal ..ik heb die met bewondering bekeken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker een mooie mannen kaart. Het blijft altijd moeilijk maar deze is zeker super mooi geworden.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, en zoveel op te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een stoere, erg gave kaart! :) Groetjes Sirel@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Her gebruik van dit papier ligt in eerste instantie niet voor de hand voor een mannenkoor, maar wat heb jij dat super goed gedaan zeg. Door het te combineren met zwarte accenten wordt het ineens stoer. Grappig om te zien dat je met hetzelfde papier zowel een romantische als stoere mannenkoor kunt maken
    Ik zeg....missie geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stoere mannen kaart. Leuk om te zien dat je met dit papier stoere kaarten kunt maken maar ook romantische kaarten.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Astrid, een mooie kaart gemaakt, die kleuren samen ideaal voor een mannenkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke avontuurlijke kaart.
    Mooie mannenkaart.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind deze heel stoer, maar kan zeker ook voor een reislustige vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een hele leuke stoere mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt wel een mooie mannenkaart. Maar ook voor reislustige mensen kan je deze heel goed gebruiken.
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou je bent er zeker in geslaagd om er een prachtige mannenkaart van te maken, wat een creatie zeg, super!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie mannenkaart, zo knap hoe je de nieuwe stansen verwerkt hebt. Prachtig papier. ook.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een stoere mannenkaart. zo leuk om die nieuwe stansen zo erin te verwerken.
    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hier zitten heel veel laagjes. Mooi om te zien hoe je alles bij elkaar hebt gezet. Iets heel anders dan je vorige collega. Dit is stoer en mannelijk.. top!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super stoer kaartje! je ontdekt elke keer wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Knap gedaan hoor deze mannenkaart. Hele gave nieuwe stansen maar ook de kleuren van deze kaart zijn heel bijzonder.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid