Pagina's

woensdag 18 oktober 2017

Fall

Hallo allemaal !!

Na een paar dagen heerlijk weer, krijgen we nu toch echt de herfst weer terug, dus tijd voor een nieuw kaartje in dit thema ;)


Als basis heb ik de mooie card art mal Herfstbladeren van Dutch Doobadoo genomen.
Deze 2 verschillende bladeren is een setje :)

Ik heb ze beiden uitgetekend op wit karton en hierna het blad uit het mooie autumn design papier van Noor! Design.
Dit is een paperpad van vorig jaar, maar ook de oudere lijnen moeten op :)

Het plaatje is uit een vintage knipvellen set van Noor! Design, deze heb ik gemat op de mooie bloemenmal, dit is een nieuwe stans van Noor! Design.
Op het plaatje heb ik nog 2 bruine plakparels geplakt. 

Tussen de 2 bladeren heb ik de spinnenweb van Noor! Design uit zwart karton geschoven.
Hierbij heb ik uit rood design papier het papieren doily van Noor! Design gedaan.

Ook de nieuwe vintage flourishes "Notities" heb ik uit design papier gestanst en hierop een tekststempel met bruine stazon inkt gestempeld.

Daarna heb ik de mooie klimop van Noor! Desing gestanst uit design papier en hierop een bloementoefje verwerkt.
Op de blaadjes heb ik met Glossy Accents nog een paar druppeltjes aangebracht.

Links heb ik nog de tekst "November" geplakt, deze hoort bij het design papier.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Herfstbladeren (2x)Noor! Design - Paperpad A4 - Autumn Noor! Design - Vintage plaatjes - Set Season Greetings Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met bloemenNoor! Design - Autumn - Spiderweb Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rond Noor! Design - Vintage Flourishes - Notities Noor! Design - Clear stamp - Autumn  Stempelinkt - StazOn - timber brown Ranger - Glossy Accents - mini

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid