Pagina's

donderdag 27 april 2017

Dutch Doobadoo Once Upon a Time bloghop !!!

Goedemorgen dames,

We vieren vandaag dubbel feest: niet alleen de 50e verjaardag van onze koning Willem Alexander, maar ook de nieuwe Dutch Doobadoo Collectie "Once Upon a Time" ligt vanaf vandaag in de winkels. Is dat geen goede match? ;-)


     




  
We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien.

Als het goed is, kom je net bij Janet.

Ik heb de nieuwe deurhanger van Dutch Doobadoo gebruikt.


Ik heb de deurhanger eerst uitgetekend op wit karton.
Hierna heb ik het design papier erop gedaan.
Dit is een oude lijn van Tim Holtz.

Het plaatje is van Syta van Gelderen.
Ik heb hierbij de nieuwe blauwe hoekjes van Noor! Design gebruikt.

Het woordje Relax is van Craft Emotions, deze heb ik bruin gemaakt met distress inkt.

Rechtsboven heb ik een papieren kleedje gedaan en onder het plaatje heb ik nog een stukje ribbelkarton verwerkt.

Verder heb ik een bloementoefje gemaakt links onder en boven een strikje van touw met daaraan een charm met de tekst "dream".

Vergeet niet bij elk design team lid een leuke reactie achter te laten.

Het is nu tijd om door te hoppen naar Tineke.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !




24 opmerkingen:

  1. What a beautiful project today. Love the colours and all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende deurhanger Astrid....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel mogelijkheden weer.ik hou van deze kleur.prachtig label!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en zo'n mooie kleurencombi! Mooi hoe je die nieuwe mal hebt verwerkt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke deurhanger. Mooi gemaakt.
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende deurhanger heb je gemaakt. Weer eens iets heel anders
    Mooie kleuren en details heb je gebruikt.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n deurhanger!
    Wat kunnen we met mooie materialen toch altijd weer leuke dingen maken! Mijn man zegt altijd goed gereedschap is het halve werk.
    Ben het voor deze ene keer met hem eens😊.hihihi.
    Prachtige bloemen toef.
    Bedankt, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige deurhanger, hele mooie kleuren en mooi opgebouwd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zo'n deurhanger.
    Super mooi.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n deurhanger en mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo'n leuke creatie. Wat zijn jullie allemaal super creatief.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je de mal van de deurhanger leuk uitgewerkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk en dat blauw i love it gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuke producten weer, en daarvan een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie deur hanger!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw prachtige deurhanger, super mooie kleuren.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! De witte rand stans lijkt wel een kroontjesrand of ben ik de enige die dit zo ziet?
    Heel mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw... wat mooi! Prachtige kleuren combi.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kleur heb je gebruikt. Ik vond zelf van de week ook nog van dat groene papier, werd er vrolijk van! Mooie creatie.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig is je deurhanger Astrid!!
    Leuk model en mooi plaatje!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi. Leuk ook om te zien dat het niet altijd een kaartje hoef te zijn! Een heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid