Pagina's

donderdag 20 april 2017

Bloghop Noor! Design, collectie mei 2017

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is er op het Noor! Design team blog weer een bloghop van start gegaan met de nieuwe collectie van mei.

Elk design team lid heeft weer een voorbeeld gemaakt met één van de artikelen.

Als het goed is, kom je net bij Judith vandaan, zo niet, begin dan even opnieuw bij het blog van Noor! Design.


Ik ben met het nieuwe design papier "Seashore" aan de slag gegaan.

Als basis heb ik een card art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, het zeilbootje.

Ik heb het zeilbootje uitgetekend op wit karton en vervolgens op het design papier.

Nadat ik deze opgeplakt had, ben ik begonnen met het pimpen van het bootje.

Rechtsboven en links in het midden, heb ik een vliegende zeemeeuw geplakt.
De snavel en pootjes heb ik oranje gemaakt met distress inkt.

Rechtsonder heb ik een nieuwe stans gedaan, de meeuw op het paaltje.
Deze heb ik eerst uit kraft karton gestanst en daarna de meeuw nog een keer uit wit karton.
De vleugels heb ik aangezet met grijze PanPastel.
Ook heb ik nog een stukje zeewier gestanst en erop geplakt.

Hierop heb ik de reddingsboei gedaan, ook deze is bewerkt met distress inkt.

Links heb ik de vuurtoren gedaan, links ervan nog een anker.

De golven van Noor! Design heb ik 2x gestanst.

Onder de golven heb ik nog een stukje zeenet verwerkt.

De schelpjes heb ik ook gestanst en bewerkt met distress inkt.
Hierop nog een paar echte schelpjes van Rayher.

Links en rechts van de golven heb ik nog wat natuurlijk materiaal geplakt.

Het afdrukje is van Mo Manning, deze heb ik ingekleurd met Derwent Inktense.
Dit zijn aquarel potloden met een hoge pigmentatie.
Ik heb gekleurd met een waterpenseel van Joy! Craft, dit vind ik zelf een hele fijne waterbrush.
Het aquarel papier is van Cotman, deze kan door de printer, want het afdrukje van Mo Manning is een digi. dus deze moet je zelf even printen.

Aan de rechterkant van het jongetje heb ik nog een ladder geplaatst, dit is een paper laser art van Dutch Doobadoo.

Voor zover dan mij creatie :)

Het is nu tijd om door te hoppen naar Raffaela.

Vergeet niet bij elk design team lid een leuke reactie achter te laten, want er is weer een leuke prijs te winnen.

Voor nu alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Paperpad A4 - Seashore  Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Zeilboot  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw  Noor! Design - Seashore - Strandloper & Zeemeeuw  Noor! Design - Under the Sea - Koraal  Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - schelp - zeester - schelphoorn  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Spring  Decorative Fishnet - Neutral  Klosje jute touw 25 gr.  Distress Inkt - Mini - Spiced Marmelade  Derwent Inktense - Tin 72  Joy! Crafts - Waterpenseel  Cotman Water Colour paper blok 24 x 30 cm 190gr

24 opmerkingen:

  1. wat is dit leuk gemaakt ! top hoor, al die kleine details, je blijft gewoon kijken
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Astrid, Wat is die leuk!
    Die golven zijn gaaf geworden!

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met dat zeilbootje van dutch doobadoo. Leuk thema dat zeethema!
    Echt een heel leuk kaartje geworden!
    Grietjes
    Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, met dat zeilbootje is ook echt een prachtige kaart geworden! Heel leuk dit thema. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik val in de ene verbazing na de andere verbazing!! Wat een mooie kaarten. En dan denk ik dit is de mooiste voor mij,en dan komt deze weer voorbij,schitterend en alles tot in de puntjes uit gewerkt en uit gelegd.
    Geweldig!!en bedankt voor het voorbeeld.groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I just love your wonderful nautical card. Great design and embellishments.
    Groetjes Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart en ook weer heel mooi papier.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Astrid! Superleuk gedaan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke maritieme creatie!
    Alles past heel goed bij elkaar.Overal aangedacht, zelf een trapje.
    Leuke details dus!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super lief kaartje, in 1 woord magnifiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie opbouw van de boot! Ik hou erg van dit soort kaarten met maritiem thema. Leuk dat je ook de oudere mallen hebt gebruikt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ahh wat een schatje. en wat leuk gecombineerd met alle mallen. past allemaal super leuk bij elkaar.

    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat blijft het maritieme thema toch super om mee te werken en dat heb jij ook maar weer eens bewezen met dit kaartje. Super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, mooi al die maritieme mallen die je gebruikt hebt en een lief matroosje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk alles past zo mooi bij elkaar heel mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig en o wat is dat maritieme toch leuk mn favoriet vast omdat ik aan zee woon .

    Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige maritieme kaart heb je gemaakt Astird
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid