Pagina's

zaterdag 15 april 2017

1e Challenge Dutch Doobadoo Mixed Media

Goedemorgen allemaal !!!

Op de Dutch Doobadoo Mixed Media Challenge Faceboek groep is de 1e challenge van start gegaan.

foto van Jaap van de Wouw.


Het thema is geel en groen en Dutch Doobadoo Mask 470.715.013. Gebruik deze ingredienten bij je Mixed Media project.

Hieronder is mijn bijdrage.


De canvas is 18 x 24 cm.
Ik heb deze eerst helemaal met witte Gesso ingesmeerd.

Linksboven en rechtsonder heb ik tissue papier opgeplakt van wat texture.

Rechtsboven en linksonder heb ik met de Dutch Doobadoo en structuur pasta de cirkels gemaakt.

Tussendoor heb ik steeds alles gedroogd met een heattool.

Het muurtje aan de rechterkant is soft board art van Dutch Doobadoo.

Het rechthoekige frame heb ik ook wit gemaakt met Gesso.
Links hiervan heb ik 3 kwasten geplakt, deze gebruikte ik toch niet meer, vergeet ze nogal eens in water te zetten waardoor de haren keihard waren :)

Verder heb ik veel metalen embellishments van Scrap-Unlimited gebruikt.

Ik heb alles opgeplakt met gebruik van een lijmpistool.

De vlinder is van Noor! Design.

Nadat alles goed in de Gesso zat, ben ik aan de slag gegaan met acrylverf en water.
Deze heb ik gemixt en verdund in speciale spray flesjes.

Ik heb het niet helemaal ingekleurd, ik houd er van om ook nog wit te zien.

Als je op onderstaand plaatje klikt, kom je bij de Faceboekgroep uit.

foto van Jolanda Bergmans.

Neem ook even een kijkje op het blog van Dutch Doobadoo, ook de andere design team leden hebben prachtige voorbeelden gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Circles Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Dutch Doobadoo - Softboard Art - Bricks Joy! Crafts - Spraybottles 2st Lijmpistool - Glue gun (on/off switch & ind.) 20w, stick 7 MM Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder IndigoBlu - Palette Knife Plastic / Spatel Scrap Unlimited - Mixed Media - 2 takjes stijl 3 Creall verf - Studio Acrylics - Citroengeel WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid