Pagina's

zondag 18 december 2016

Prettige feestdagen !!!

Hallo allemaal !!!

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te laten zien op het HobbyVision Design team blog.

We hebben nog maar 1 week te gaan en dan is het alweer kerst.
Ik ben nog met de laatste kerstcreaties bezig en dan wordt het weer tijd voor andere kaarten :)


Ik heb deze keer een rechthoekige kaart gemaakt, de afmeting is 11 x 17 cm.

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het prachtige design papier van Noor! Design "Let it Snow".

Ik heb diverse stukjes schuin opgeplakt, hierop nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan.
Deze heb ik ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Aan de linkerkant heb ik de sterrand gebruikt, deze heb ik 2x gestanst en tegen elkaar aangeplakt.

Aan de bovenkant heb ik nog een papieren kleedje gebruikt, deze heb ik tussen het design papier gedaan.

Het plaatje is van Syta van Gelderen, deze heb ik gemat en schuin opgeplakt op een nieuwe rechthoekige mal van Noor! Design.

Rechts heb ik 2 x een tag van Noor! Design uitgestanst en tussen het design papier geschoven, hierop heb ik strikjes van touw beplakt.
Hierop heb ik nog een ster van cardboard van Dutch Doobadoo gedaan. Deze heb ik bewerkt met een beetje gesso.

De tekst is ook van Noor! Design.

Verder heb ik linksonder nog lint en bloemen gebruikt.

Linksboven heb ik een drietal plakparels gedaan.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie nog heb kunnen inspireren :)

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe en tot de volgende keer !!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Noor! Design - Paperpad 15 x 30 cm - Let it Snow   Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Tag 3   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterrenNoor! Design - Clear stamps - Banner text   Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Klosje jute touw 25 gr.

3 opmerkingen:

  1. Wat een Prachtige feestelijk kaart Astrid !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooie kaart is het weer. groetjes Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje weer Astrid...er is zooooooveel moois op te bewonderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid