Pagina's

vrijdag 2 december 2016

Merry Christmas ...

Goedemorgen allemaal.

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien die ik voor het HobbyVision Design team blog gemaakt heb.


Momenteel ben ik even heel erg druk door ziekenhuis opnames van mijn ouders, daarom heb ik maar even een "snelle" creatie gemaakt.

De kerstsok van Dutch Doobadoo leent zich daar natuurlijk uitstekend voor :)

Ik heb hierbij de prachtige lijn Frozen Forrest van Studio Light gebruikt.

Ik ben begonnen met kraft karton, accenten aangebracht met zwart karton en stukjes design papier.

De tekst Merry Christmas is een stans van Studio Light, deze heb ik uit wit karton gestanst,
Ook de vogeltjes is een stansje van Studio Light, deze heb ik uit kraft karton gestanst en voorzien van een beetje witte Gesso,

Onder het plaatje heb ik een wit papieren kleedje gedaan en een stukje ribbelkarton.

Op de teen van de sok heb ik de hulsttakjes van Studio Light gedaan.
Hierop een takje met dennenappeltjes van Marianne Design.
Verder heb ik er wat bloemetjes en een dennenappeltje op geplakt.

Aan de bovenkant heb ik nog een paar plakparels gedaan, houten sterretjes en een stukje touw.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren, alvast bedankt voor je bezoekje, een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !!!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Stockings   Studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF532   Studio Light - Frozen Forest - Basisvel A4 BASISFF227   Studio Light - Frozen Forest - Stansmal STENCILFF15   Studio Light - Frozen Forest - Stansmal STENCILFF13   Marianne Design - Creatable - Petra`s Twigs
Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn      Nellie Snellen - Paper Doilies - 11,5 cm   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Klosje jute touw 25 gr.   Plakparels Nellies Choice - 3mm - wit/ivoor/zilver

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid