Pagina's

dinsdag 13 december 2016

Merry Christmas !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Afgelopen maand is er weer een super leuke doosjes mal van Dutch Doobadoo uitgekomen, de French Fries. Ik heb er een kerstdoosje van gemaakt.
Echt ontzettend leuk om er iets lekkers in te doen,

Ik had dit doosje al even gemaakt, maar was er nog niet aan toegekomen om er een blogpost voor te schrijven ... soms heb je dat wel eens :)



Bij dit doosje heb ik het prachtige Maja Design "I Wish" papier gebruikt.
De afbeelding met het hulsttakje heb ik passend op het doosje gemaakt.
In de ticket heb ik met letter stickers het woordje "xmas" geplakt.

Links heb ik een kerstboom van Noor! Design gedaan met daarop de kleine vintage flourishes hertjes.
De hertjes heb ik bewerkt met distress inkt.
Aan de bovenkant van het doosje heb ik de prachtige Doily Winterwishes van Noor! Design geplakt,
Deze heb ik door de helft geknipt.

Hierop heb ik de vintage flourishes hulststakjes uit groen karton gedaan, deze heb ik bewerkt met een beetje witte Gesso.
Vervolgens heb ik er nog een strik op geplakt met hierop een wit roosje.
In het doosje heb ik nog de woorden Merry Christmas van Noor! Design gedaan.
En ja .... als laatste natuurlijk de overheerlijke chocolaatjes erin hahaha ... jammie jammie :)
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - French FriesMaja Design - I Wish for a holly jolly Christmas   Noor! Design - Winter Wishes - Doily   Noor! Design - Vintage Flourishes - Hertjes   Noor! Design - Happy Holidays - Merry Christmas tekst   Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen  Ruby Rock-it! - Fundamentals Alphabet Stickers 432/Pkg - White on Black 


3 opmerkingen:

  1. Een super mooi kerstdoosje heb je gemaakt Astrid..leuk als kerstcadeautje

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ziet er heel mooi en sfeervol uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid wat een prachtige kerst creatie en wat leuk om dit te mogen ontvangen
    wat maak jij mooie creaties dus jou blog gaan volgen zodat ik af en toe kan komen kijken
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid