Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Warme winter wensen !!!

Hallo allemaal !!!

Wat een weertje he, gelukkig bleef ik op mijn stoeltje zitten hahaha en hoefde ik er niet uit.
Het is echt herfst buiten ... brrrr .... maar ik maak het even nog kouder :)
Ik heb alweer een winters kaartje voor jullie !!!


Ik ben al met het nieuwe winterblokje van Noor! Design aan de slag gegaan, prachtige kleuren !!!

Basis is weer kraft en wit karton, alle randen gedistressed en hier en daar heb ik weer gesso gebruikt.

Rechtsboven heb ik weer de sterpunt van Noor! Design gebruikt, ik kan er niks aan doen, maar vind deze echt zo gaaf, die zullen jullie wel vaker op een kaartje van mij tegen komen :)

Links boven heb ik een papieren taartkleedje gebruikt.


Het plaatje is van HobbyVoordelig, deze kun je HIER vinden !!
Ik heb deze geplakt op de rechthoek mal 6002/0356.


Onder het plaatje heb ik een stukje rubbelkarton van Joy! Crafts gebruikt en hierop een kantje gedaan.
Onder het strookje ribbelkarton heb ik de nieuwe IJspegelrand van Noor geplakt.


Onder het bloementoefje heb ik weer eens de swirl van Noor! Design gebruikt.



Rechtsboven nog een sneeuwvlok gestanst uit glitterkarton van Joy! Crafts met hierop een plakparel.

En tot slot natuurlijk nog een tekststempel van Noor! Design :)

Ik hoop dat jullie het niet te koud hebben gekregen :)
Trek maar lekkere warme kleding aan, wees voorzichtig buiten en waai niet uit je laarzen :)

Ik ga snel eten koken, ook het inwendige moet goed verzorgd worden :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx




9 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Astrid hij, mooi plaatje, mooie mallen, kortom een prachtig geheel, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi winters kaartje, Astrid.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Astrid,

    Wat een geweldige mooie kaart, vol met inspiratie,
    gaafffff gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige winterse kaart Astrid, er valt veel moois op te bewonderen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is fabulous Astrid. Love the adorable image and so much gorgeousness with the embellishments.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Astrid zoveel mooie details er op gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is dit Astrid.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wat voor een, schitterende kaart Astrid! Lekker binnen van jouw mooie kaarten genieten is helemaal niet erg hoor!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful sweetie, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid