Pagina's

woensdag 8 oktober 2014

Believe in the Magic !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Wat een verandering ineens met het weer hè, we zijn de afgelopen tijd best wel verwend, maar nu moet toch echt het kacheltje aan.
Ook is het 's avonds al zo snel donker, wel leuk om nu gezellig de kaarsjes aan te steken :)

Ik heb gisteren toch nog even snel deze kerstster af kunnen maken.
Ook deze gaat mee naar Hobbyvoordelig, waar ik a.s. zaterdag een demo ga geven.


De basis is gemaakt met een Shape art mal van Dutch Doobadoo.

Het papier is van Maja Design "Vintage Winter", ik moet nog even wat oude lijnen wegwerken, voordat ik weer nieuwe aanschaf, want oh jee .... er komt me toch weer een mooie nieuwe lijn aan .... echt zoooo gaaf !!!

Ik heb weer heel veel verschillende Noor! Design stansen gebruikt :)
Het vintage plaatje is een engel en vond het daarom wel mooi combineren met de nieuwe stans Vintage Flourishes Engel van Noor! Design. Deze heb ik gestanst uit wit glitterpapier van Joy! Crafts.

Het vintage plaatje komt bij Hobbyvoordelig vandaan, deze kun je HIER vinden.
Ik heb deze op de rechthoekige mal van Noor! Design geplakt.

Onder een reepje ribbelkarton van Joy! Crafts heb ik de ijspegelrand van Noor! Design gedaan.

Tussen de 2 sterren heb ik een kraft zakje gedaan, met daarin een label en hierop een tekst gestempeld uit de clearstempelset Merry Christmas.


Aan de rechterkant, ook al is het moeilijk te zien, heb ik de randpunt gebruikt.

Op de rechterpunt heb ik nog een postage stempel gestempeld.

Verder heb ik nog een stukje verbandgaas gebruikt, kant met roosjes en een paar blauwe plakparels.

Bovenop de ster nog een strik gedaan met hierdoor een bread geprikt.

Alle randen heb ik eerst gedistressed, daarna bruine Walnut Stain inkt erop gedaan en naderhand accenten aangebracht met witte Gesso.

Ik hoop dat ik jullie met deze kerstster weer een beetje inspiratie heb kunnen geven.

Alvast bedankt voor je bezoekje en nog enorm bedankt voor de lieve reacties die jullie steeds achterlaten!
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe !!!

Liefs Astrid xxx






4 opmerkingen:

  1. Just beautiful, love the brown and white, so pretty
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Astrid,

    Je kaart is echt ontzettend prachtig,
    kijk er met plezier naar ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER mooi weer deze kerstster Astrid....prachtige details....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid