Pagina's

maandag 18 december 2017

Bloghop Noor! Design collectie januari 2018

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is er weer een nieuwe bloghop van start gegaan, de designteam leden hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt met de nieuwe artikelen van januari.

Als het goed is, kom je net bij Jolanda vandaan, zo niet ... start dan even opnieuw op het Noor! Design team blog.


Ik heb bij mijn kaart het prachtige design papier Afternoon Tea gebruikt.

Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal genomen, ik ben begonnen met wit karton van Joy! Crafts en heb hierop het design papier gedaan.

Linksboven heb ik een malletje van Dutch Doobadoo geschoven, ook deze heb ik met het design papier bewerkt.

Hierin heb ik een label geschoven en hierop een tekststempel gestempeld uit de nieuwe clearstempel set Afternoon Tea.

Het vintage plaatje is uit een knipvellenset, eveneens genaamd Afternoon Tea.

Deze heb ik gemat op de nieuwe ronde mal van Noor! Design. Hierachter heb ik de mal buitenste mal nog een keer gestanst uit blauw karton.

Rechts op het plaatje heb ik de kopjes geplakt, ook dit is een nieuwe stans van Noor! Design.
Deze heb ik 2 x gestanst, het witte geƫmboste gedeelte heb ik bewerkt met blauwe panpastel.

Links heb ik de theepot gestanst uit zilver karton en heb hierbij een bloementoefje gemaakt.
Onder dit geheel heb ik de takjes stansen van Noor! Design gebruikt.

Rechtsboven heb ik de lepetjes uit de vorige Afternoon Tea gebruikt, ook deze heb ik uit zilver karton gestanst. Hierop heb ik nog een roosjes geplakt.

Verder heb ik nog een papieren kleedje en een stukje kant gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Het is nu tijd om door te hoppen naar Corina.
Ik wens jullie veel bloghop plezier, vergeet vooral niet een berichte bij elke design team lid achter te laten, ook deze keer is er natuurlijk weer een schitterende prijs aan verbonden.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



22 opmerkingen:

  1. Ik vind dat thema thee geweldig en heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg spontaan zin in een high thea met een van mijn vriendinnen en moet dus ook snel maar een s aannde slag daar een kaart voor te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    je hebt een mooi kaartje gemaakt van de tea serie
    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Astrid, heel erg mooi thema heb je gebruikt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie.Alles past prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch een leuk thema! Prachtige kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren bij elkaar. En leuk dat je de kopjes nog 1x hebt uitgestanst en schuin op elkaar hebt geplakt.
    En dat "kleedje" hoort wel. Bij theešŸ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze kleuren en mooie combinatie samen .
    Gr jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een hele mooie kaart, ik ben helemaal weg van dit papier. Zo super deze serie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en gezellig kaartje Astrid, ook jij hebt er weer zulke mooie nieuwe stansjes voor gebruikt....een lust voor het oog is het geworden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een nieuwe release vol variatie en thema's! Superleuk!
    Wat een toffe creatie Astrid! Wat heb je alles wondermooi gecombineerd tot dit bijzonder leuke geheel!
    Nu snel verder hoppen, ik ben benieuwd naar de rest!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww dit vind ik prachtig mooi zeg. Wil je mn adres haha. Gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. Mooie kleuren combinatie.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super kaart is dat geworden echt in een woord fantastie's

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart.
    Zo mooi die Afternoon tea-mallen.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart. Leuke stijl , details, kleuren en papier.
    Hij tovert een glimlach op mijn gezicht. ik hou van dit thema.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jammie krijg honger moooooooooooooooi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super kaartje!!!! Het is ook zo'n leuk thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf! Ik ben gek op thee en dus ook op de kaartjes rondom dat thema

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid