Pagina's

maandag 11 december 2017

Beautiful you ....

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een scrap lay-out zien van 20x20 cm.
Dit doe ik veel te weinig, terwijl het zo leuk is om te doen ;)

Als basis heb ik grijs karton genomen, hierop design papier.
Dit is al een oude lijn, maar dat maakt niet uit, want je ziet er weinig van terug.
Ik heb gewoon hier en daar stukjes papier gescheurd en opgeplakt.
Vervolgens heb ik dit eerst allemaal bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.
Hierdoor vallen de harde lijnen van het design papier weg.

Na het drogen heb ik verschillende accenten aangebracht met distress inkt en diverse stempels.

Het plaatje is van Pion Design.
Deze heb ik achter een fotolijstje geplakt.

Met een mask stencil en structuurpasta van Dutch Doobadoo heb ik een tekst opgebracht.

Het woordje Beautiful is uit een stans set van Noor! Design.
Hieronder heb ik een glazen lampje geplakt, hierop staat de tekst "You".

Rechtsboven heb ik 2 kleine tags gedaan, met hierop een paper clipje, ook deze hoort bij de stans set van Noor! Design.

Onder het fotolijstje heb ik een papieren kleedje gedaan.

Links ervan heb ik het mooie hart van Noor! Design geschoven.

Rechts onder het lijstje heb ik een stukje filmstrip van Tim Holtz geplakt.
Ook hier heb ik weer een mooie stans van Noor! Design gebruikt, deze heb ik bewerkt met grijze distress inkt.

Onder de bloemen heb ik verschillende grijze blaadjes gedaan, deze zijn gemaakt met een vintage flourishes stans van Noor! Design.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Noor! Design - Scr@p! - Stansmal GOUD - Stencil kit Beautiful Noor! Design - Scr@p! - Stansmal Heart Noor! Design - Mixd Up stencils - Steampunk 2 Noor! Design - Vintage Flourishes - Beukenbladeren Tim Holtz - Filmstrip ribbon Mask Stencil - Crafter`s Workshop - Art is... Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Paletmes plastic ass. 5 stuks  Maya Road - Kraft Shipping Tags Taartrand klein - 10 stuks WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy

1 opmerking:

  1. JE heb een prachtig layout gemaakt Astrid, er is zoveel moois op te zien....KNAP gedaan weer!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid