Pagina's

woensdag 26 juli 2017

Noël !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie wederom een kerstcreatie zien.

Ook deze is gemaakt met een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo die eind deze maand in de winkel ligt.


Deze shape art mal heb ik gestanst uit kraft karton, de randen heb ik bewerkt met witte gesso.

Hierna heb ik het mooie design papier uit de serie Crafty Boutique set Winter Wishes passend gemaakt en op het kraft karton geplakt.

Aan de buitenzijden heb ik van Dutch Doobadoo de rendieren uit Kraft Art Christmas geplakt.
Ik heb deze mooi in een beetje sneeuw gezet.
De sneeuw is van Craft Emotions.
Ook heb ik nog een paar piepschuimbolletjes opgeplakt.

Op de smalle strookjes naar binnen toe, heb ik de nieuwe kerstbomen van Noor! Design gebruikt.
Ook deze heb ik in sneeuw neergezet.
Rechtsboven heb ik 2 sterren geplakt, deze komt uit de One of a Kind set kerstset Huisjes van Noor! Design.

Links heb ik 2 houten sterren geplakt, deze ook bewerkt met gessos.
Het woordje Noël hoort bij de kraft art Christmas van Dutch Doobadoo.

In het midden heb ik eerst een papieren kleedje gedaan, hierop stukjes design papier, daarna een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts, ook deze is met witte gesso bewerkt.

Het plaatje komt uit de serie vintage plaatjes Holiday Greetings van Noor! Design.
Deze heb ik gemat op een ovaal van Noor! Design.

Rechtsonder heb ik het hulsttakje 2x gestanst uit kraft karton, dit is een vintage flourishes, eveneens van Noor! Design.
Hierop een strik gemaakt en versierd met enkele roosjes.

Boven op de mal heb ik nog een leuk bedeltje gehangen, deze kun je zelf maken met de Kerstbedeltjes van Noor! Design.

Ik hoop dat ik jullie ook hiermee weer een beetje heb kunnen inspireren, het blijft de hele week vies weer, dus genoeg tijd om mijn hobbyhok in te duiken :D

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

PRE-ORDER 6 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Fold Card Tree Dutch Doobadoo - Kraft Art A5 - Christmas Noor! Design - Happy Holidays - Pine Trees Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbedeltjes Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset huisjes ( Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia Noor! Design - Vintage Flourishes - Holly Noor! Design - Vintage plaatjes - Happy Holidays Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Taartrand klein - 10 stuks Sneeuwbolletjes CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Joy! Crafts - Kraft papier A4 Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Dutch Hobby GlueScotch - Advanced Tape Glider & TapeWOC Flowers - White Mullberry Paper Roses - 15mm


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid