Pagina's

donderdag 20 juli 2017

Bloghop Noor! Design collectie augustus !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Er is weer een nieuwe collectie van Noor! Design, daarom is er weer een bloghop met allemaal mooie voorbeelden.

Als het goed is, kom je net bij Judith vandaan, zo niet ... start dan even opnieuw bij het Noor! Design blog !!!

Deze keer heb ik weer eens een vierkante kaart gemaakt.

Ik ben begonnen met kraft karton van Joy! Crafts.
Hierop heb ik wit karton gedaan, ook deze is van Joy! Crafts :)

Vervolgens het ik het nieuwe design papier "Believe in the Magic" van Noor! Design op mijn kaart verwerkt.

Bovenaan de kaart heb ik de mooie randmal Dennentakjes geschoven. Deze heb ik 1x uit kraft- en nog een x uit wit karton gestanst.
Ik heb ze iets verspringend op elkaar geplakt.

Rechts boven op de kaart heb ik de mooie Ornament van Noor! Design gebruikt.

Ook heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts op mijn kaart gedaan, deze heb ik bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Links boven achter dit ribbelkarton heb ik de nieuwe vintage flourishes Label gestikt geschoven. Hierop heb ik 2 kleine strikjes van touw geplakt, een paar kleine blaadjes eronder en een paar besjes gemaakt met een Parelpen.

Het vintageplaatje is eveneens van Noor! Design, deze hoort bij de collectie Happy Holidays!
Ik heb dit plaatje gemat op de nieuwe ronde mal van Noor! Design.

Rechts hiervan heb ik een gingerbread met 3D kit opgeplakt, ook dit is een vintage flourishes van Noor! Design.

Onder het bloementoefje aan de linkerkant, heb ik de nieuwe dennentakjes en hulstbladeren geplakt.

Aan de onderkant heb ik nog de nieuwe randmal gedaan.

De tekststempel hoort bij de serie Sending Messages, Banner text.

Verder heb ik hier en daar wat rode pareltjes erop gedaan met een parelpen.

En ja .... natuurlijk heb ik alles weer bewerkt met een beetje witte gesso.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Het is nu tijd om door te hoppen naar Monique !!!

Vergeet niet bij iedereen een leuke reactie achter te laten, uiteraard is er weer een prachtige prijs te winnen :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!





19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. En een leuk idee om de randstans 2x keer te gebruiken en te laten verspringen. Mooie kleur combi. Groetjes Monica šŸ¤—☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart. mooie combinaties. heerlijk kerst sfeertje
    groetjes lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze winterse kaart is mooi.....
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card. Love all the details.
    Groetjes, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is wel een heel erg druk kaartje. Mooie nieuwe materialen komen er weer aan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart, Astrid
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Astrid. De dubbele bovenste randmal geeft een mooie diepte. Wat een inspiratie kaart, echt geweldig.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Wat is er veel te zien op de kaart

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Astrid,
    Wat een mooie kerstkaart vol van details en mooie mallen echt WoW .
    Mvg Gina Belgiƫ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, mooi de verspringende takjesmal in kraft en wit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A very very beautiful card, that really brings out the true christmas spirit. Lovely work sooo well made and very beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje weer Astrid.... ik blijf dan van je kaartstyle! Ik twijfelde over de dennetakjesmal..... maar hij komt nu toch op mijn verlanglijst.... mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nummer vier van de hop is ook al zo'n gezellige kaart, het gingerbread poppetje ook erg leuk.
    Ik doe weer veel inspiratie op. We hoppen weer verder.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke kaart, je blijft ernaar kijken omdat je niet in een oogopslag alles ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart, zoveel moois op te zien! De afwerking van de kleine labeltjs vind ik zo supermooi (de rest ook hoor!) - zo'n details maken het !
    Ik hop verder; ben benieuwd naar de rest!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die randmal komt zo toch echt wel op in verlanglijstje. Zo mooi als jij m gebruikt hebt. En die kerstkleuren met krant is ook een gave combi.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid