Pagina's

donderdag 25 mei 2017

Dutch Doobadoo bloghop !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is er weer een bloghop op het Dutch Doobadoo Design Team blog.

Er zijn weer zoveel mooie, nieuwe spulletjes uitgekomen en alle design team leden hebben natuurlijk weer mooie voorbeelden gemaakt.

Als het goed is, kom net bij Janet vandaan, zo niet, begin dan even opnieuw op het Dutch Doobadoo Design Team blog.


Voor mijn creatie heb ik de nieuwe shape art mal Frame gebruikt.

Ik ben begonnen met kraft karton, deze heb ik bewerkt met een distresser en vervolgens witte gesso erop gesmeerd.

Hierna heb ik wit karton erop gedaan en vervolgens het design papier.
Het design papier "Christmas Eve" is van Noor! Design.

Het plaatje komt uit de serie Happy Holidays van Noor! Design.
De heb ik op de mooie ronde mal geplakt.
Deze mal heb ik gemat op kraft karton.

Rechtsonder heb ik de typewriter uit de crafty coctail serie van Noor! Design.

Linksonder heb ik de nieuwe poinsettia van Noor! Design gebruikt.
Deze heb ik uit het design papier gestanst.

Onder de bloemen heb ik het kersttakje hulstblaadjes van Noor! Design geplakt.
Hierop heb ik enkele rode pearls gemaakt.

Aan de zijkanten van de kaart heb ik de nieuwe randmal van Noor! Design gedaan.

Verder heb ik nog een papieren kleedje, organza lint en een stukje kant gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kerstkaart weer een beetje heb kunnen inspireren  :)

Het is nu tijd om door te hoppen naar Tineke.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl



PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - FrameDutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Noor! Design - Paperpad A4 - Christmas Eve Noor! Design - Vintage plaatjes - Happy Holidays  Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk  Noor! Design - Blauwe mal - Rand volant  Noor! Design - Crafty Boutique - Poinsettia  Noor! Design - Crafty Cocktail - Typemachine  Rayher - Organzalint wit - 25mm Paper Distresser - Tim Holtz



23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart is het geworden Astrid!
    Heel leuk om zo al met kerst bezig te zijn.
    Groet, Simone.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Astrid.
    Wat een gezellige kerstkaart. Wat zijn ddb mallen toch weer mooi he.
    Echt super. Dank je wel.
    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Love the layering and all wonderful details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Astrid, je hebt er prachtige materialen bij gebruikt! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Je hebt er zoveel details op gebruikt, dat ik eerst er eens voor ben gaan zitten, wauw !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart heb je gemaakt, erg veel op te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart. Er zijn zoveel mooie details op te zien. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart.
    Heel veel mooie details.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WoW wat een schitterende creatie!
    Heel mooi dat plaatje met leuke passende tekst en de laagjes echt zo mooi, ik heb het eens extra vergroot om goed te kijken hoe het allemaal in elkaar zit.
    Ik gebruik ook vrijwel altijd gesso aan de randen, zo krijg je vaak een mooiere uitstraling.
    Super creatie!
    Geniet van de vrije dagen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart heb je ervan gemaakt met zoveel leuke details Fijne dag verder groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze prachtige kerst kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze prachtige kerst kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart!Ik vind deze mal ook wel erg mooi als basis! Deze ga ik onthouden/ opslaan!
    Lieve groetjes Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is heel mooi geworden, die Frame mal is ook erg leuk!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een prachtige kaart en mallen,die ga ik zeker ook zo maken.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, door het frame heb je gelijk een elegante bovenkant. Schitterend afgewerkt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw,wat een prachtige kaart! Ik moet ook eens wat meer durven en mijn kaarten wat drukker maken. Het lijkt prachtig, al die mallen bij elkaar.
    En deze mal is ook al zo leuk!!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi samenspel van layout en kleuren. De hulstblaadjes vind ik gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kaartje is super!
    Mooie details en prachtige traditionele kerst kleuren. Genot om ernaar te kijken!
    Bedankt voor de uitleg.
    Fijn weekend en groetjes, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kaart is het geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaart is dit. Echt heel mooi!
    Leuke mallen en mooi papier heb je hier voor gebruikt.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw wat een prachtige creatie en wat zijn er veel mooie details te zien!

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid