Pagina's

donderdag 18 mei 2017

Bloghop Noor! Design collectie juni !!!!

Goedemorgen allemaal !!

Sommige van jullie maken elke maand wel wat kerst kaarten. De ander moet er nog erg aan wennen in deze tijd. Maar bij Noor! begint het al te kriebelen, dus brengen we deze maand al mooi kerst designpapier met bijpassende plaatjes en mallen!




De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Als het goed is, kom je net bij Judith vandaan.

Dit is mijn bijdrage geworden !!


Ik heb het prachtige design papier Christmas Eve van Noor! Design gebruikt.
Dit zijn echt de traditionele kleuren voor kerst ... I love it !!!

Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier.
Alle randen zijn met een distresser bewerkt.

Het kraft karton heb ik allemaal met een beetje witte gesso van Dutch Doobadoo bewerkt.

Aan de rechterkant van de kaart heb ik de nieuwe randmal met strikken gebruikt.

Het kerstplaatje is uit de nieuwe serie vintage plaatjes Happy Holidays van Noor! Design.
Deze heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design.
Deze heb ik uit wit karton gestanst.

Aan de rechtekant van dit plaatje heb ik de nieuwe lantaarnpaal uit kraft karton gestanst.
Deze komt uit de serie Winter Wishes.

Aan de linkerkant, onder het bloementoefje heb ik hulsttakjes gedaan.

Verder heb ik nog een papieren kleedje gebruikt, een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts en een paar belletjes die ik met rood twine draad vast heb gebonden aan de lantaarnpaal.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie een beetje heb kunnen inspireren :)

Het is nu tijd om door te hoppen naar Corina !!

Vergeet niet om bij iedereen een leuke reactie achter te laten, uiteraard is er weer een leuke prijs aan de bloghop verbonden.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !


Noor! Design - Paperpad A4 - Christmas Eve Noor! Design - Vintage plaatjes - Happy Holidays Noor! Design - Blauwe mal - Kader met afgeronde hoekjes  Noor! Design - Happy Holidays - Rand met strikken Noor! Design - Winter Wishes - Lantaarn Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Flag Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Marianne Design - Bells Black & White WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy Paper Distresser - Tim Holtz

23 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje
    Groetjes Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en leuk die bel in de lantaarnpaal.
    Gr. Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, lekker veel op te zien. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Astrid. Love the design and all wonderful dies you used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaa! Super. die lantaarn paal is zo gaaf! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt afgezaagd maar ook deze is mooi, blijft ook een leuk vorm kaart van dd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook alweer zo ontzettend leuk, ook van die lantaarnpaal word ik heel hebberig:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend mooie creatie Astrid, er is veel om te bewonderen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! En weer die border haha. Ik reageer bij jullie allemaal geloof ik op de border. Die heeft mij aandacht en ik hoor de border om een warm kersthuisje en dat kan een warm bedje staat klaar voor deze prachtige border :D
    De lantaarnpaal ook zo leuk en je bloemstukje. Wauw

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kerstkaartje Astrid....zo leuk hoe je al die nieuwe stansjes en accentjes heb verwerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het weer mooi papier....en die lantaarn is gewoonweg een must have!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sooo beautiful work here too. You girls are amazing and make such fabulous cards all the time and today is no different, I love your card here, soo fabulous in every detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker inspiratie opgedaan, mooie kaart.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Astrid,
    Ook deze kaart van je is weer prachtig.
    Ik krijg nu toch echt zin om ook te beginnen voor de kerst.De lantaarn is idd erg mooi. Echt een musthave.
    Bedankt Astrid voor het laten zien.
    Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en dat plaatje met die kaneelstokjes gelijk zin in heerlijke warme appeltaart enzo roept gezellige warmte op .

    Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een gezellige en mooie kerstkaart.

    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd benieuwd naar je creaties want die zijn altijd super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Atrid ,een leuk model!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid