Pagina's

maandag 20 maart 2017

Challenge #60 HobbyVision Design team blog

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag gaat er bij het HobbyVision Design team blog weer een nieuwe challenge van start.
Deze keer is het n.a.v. een sketch.


Voor mijn kaart heb ik het prachtige papier Life is a Journey van Noor! Design gebruikt.

Ik heb dit gecombineerd met wit en kraft karton.

Aan de zijkanten heb ik de nieuwe randmal van Noor! Design gebruikt.

Rechtsboven heb ik de Gear cirkel van Noor! Design uit kraft karton gestanst en achter een stukje design papier geschoven.
Hierop heb ik nog een verbandgaasje verwerkt.

Linksboven heb ik uit zwart karton de tandwiel/klok van Noor! Design geplakt.
Deze heb ik in 2-en geknipt en het kleinste stukje heb ik rechtsonder gedaan.

Het plaatje is van Pion Design en heb ik gemat op de nieuwe ronde mal van Noor! Design.

Hieronder heb ik nog een stukje ribbelkarton en een kantje gebruikt.

Linksonder heb ik de filmstrip van Noor! Design uit kraft karton gestanst, deze door midden geknipt en vervolgens heb ik er nog een stukje filmstrip van Tim Holtz op gedaan.

Ik heb bij het bloementoefje 2 puzzelstukjes uit softboard art van Dutch Doobadoo gebruikt.
De randen heb ik bewerkt met distress inkt van Tim Holtz, Walnut Stain.

Hierop heb ik met zwarte letter stickers het woordje For You geplakt.

Aan de bovenkant van het bloementoefje heb ik nog een paar blaadjes van Noor! Design geschoven.

Rechtsboven, het woordje "hugs" is van Dutch Doobadoo, paper laser art, deze heb ik met zwarte Gesso gekleurd.

Rechtsover heb ik nog een paar zwarte parels gemaakt met de Pearlmaker van Dutch Doobadoo.

Links heb ik nog een vlinder paper art van Dutch Doobadoo gebruikt.

Rechts heb ik nog een paar roosjes gedaan met hieronder een pen nib van Tim Holtz.

Verder heb ik overal weer wat witte Gesso van Dutch Doobadoo gedaan, as usual :)

Doen jullie gezellig met deze challenge mee ??? 
Het is echt niet moeilijk hoor ;)

Neem maar snel een kijkje op het HobbyVision Design team blog, er staan uiteraard meerdere mooie voorbeelden.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij https://www.hobbyvision.nl/
 Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Noor! Design - Paperpad A4 - Life is a Journey  Noor! Design - Blauwe mal - Rand met waaiers  Noor! Design - Blauwe mal - Bloemencirkel & Hexagon  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Gears cirkel  Noor! Design - Gears - Tandwiel met klok  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Filmstrip   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1  Dutch Doobadoo - Softboard Art A5 - Puzzle  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Text balloon  Tim Holtz - Filmstrip ribbon Ruby Rock-it! - Fundamentals Alphabet Stickers 432/Pkg - White on Black Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Gesso Black 250 ml Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - Black - 28ml Scrapvel PION design - From Grandma`s Attic - Baby  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn  Tim Holtz - Pen Nibs 12 st  Distress inkt - Mini - Walnut Stain


1 opmerking:

  1. Schitterend kaartje Astrid...Zoooo leuk al die nieuwe stansjes...je geraakt er gewoon niet op uitgekeken...zoveel moois op één kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid