Pagina's

donderdag 30 maart 2017

Bloghop Dutch Doobadoo !!!

Goedemorgen allemaal !!!

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo is vanaf vandaag in de winkels te vinden, daarom hebben wij weer een geweldige bloghop voor jullie met voorbeelden van alle nieuwe artikelen.

Er is weer zoveel moois :)
Dus ... doe gezellig met de bloghop mee, want ook deze keer is er natuurlijk een prachtige prijs te winnen !!!
Vergeet niet overal een leuk berichtje achter te laten !!

Als het goed is kom je zojuist bij Janet vandaan, zo niet ... begin dan even opnieuw op de Dutch Doobadoo blogspot.

Ik heb een voorbeeld gemaakt met de prachtige shape art mal Square 2.
Alweer zo'n mooi modelletje.

Ik ben begonnen met wit karton.
Ik heb hierbij het prachtige Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles van Noor! Design gebruikt.
In dit blok zitten de mooie bingo kaartjes, de banner met tekst en het prachtige plaatje.

Het plaatje heb ik gemat op de nieuwe ovaal van Noor! Design.

Links boven heb ik een laser paper art van Dutch Doobadoo geplakt.
Rechtsboven heb ik een cardboard art speen van Dutch Doobadoo gedaan.
Hierop heb ik witte streepjes gemaakt met een Sharpie pen.
Ook heb ik nog een strikje gemaakt van wit scrappers floss.

Aan de linkerkant heb ik een swirl van Noor! Design gebruikt, hierop heb ik een bloementoefje gedaan.

Verder heb ik op de kaart nog een papieren kleedje, een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts en een stukje kant.
Het ribbelkarton heb ik bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie een beetje heb kunnen inspireren ;)

Het is nu tijd om door te hoppen naar Tineke !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

PRE-ORDER 6 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Square 2 Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Baby Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Taartrand klein - 10 stuks


30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en inderdaad een super leuk model mal. En die paper art is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo'n mooie nieuwe mal. Erg leuke kaart heb je hiermee gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....deze is ook super GAAF Astrid!
    Wat ontzettend leuk gedaan....en het plaatje....is het geen plaatje?
    Ik heb dit weekend ook twee mallen gekocht.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende creatie, prachtige kleuren en zoveel mooie details...toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf weer deze mal en je kaartje weer schitterend Astrid!!!
    Fijn weer zoveel nieuwe spullen van DDD ik ben fan!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zo zeg, het papierblok heb ik al, dus nu de mal nog, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I just love this. the color is so beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje Astrid.wat een gave mal is dit weer. Heb gelijk weer inspiratie voor geboortekaart voor onze kleinzoon die we volgende maand in de familie mogen verwelkomen.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige babykaart met dit model en mooie details er op verwerkt echt een plaatje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig babykaartje heb je gemaakt Astrid...een fantastisch leuke vorm en ook weer zoveel mooie accentjes erop.....ZOOOOOO mooi!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig !! Het kaartje is echt snoezig !!! Leuke vorm en materialen ...heel erg knap !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt met die prachtige Doobadoo mal..
    Mooie zachte kleur groen gebruikt.
    Ik ga weer verder hoppen, ben benieuwd naar de volgende creatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig babykaartje.
    prachtige mal.
    Ga weer verder hoppen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi kaartje. Ik vind het altijd knap hoe jullie het zo mooi passend krijgen.
    Ik sla je kaart op als voorbeeld zodat ik er nog een keer goed naar kan kijken
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart, fantastische kleuren!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een dot van een inspiratiekaart, zo lief! En ja de mal... ik heb er al best wat verzameld en dit gaat er weer eentje worden hoor! Het is niet bij te houden...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig net als de mal zoveel leuks kun je er mee deze mag zeker niet ontbreken.

    Gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is weer zo'n model waar je alle kanten mee op kunt. Echte een mooie practische mal. Schitterend geheel heb jij er weer mee gemaakt. Mooi is die babylijn ook vind ik.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief kaartje en een schitterende mallen!!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooi life baby kaartje, zo schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje met die nieuwe mal en dit Joy babyblok is en blijft mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, this is so cute, love the image and all the wonderful details.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Mooie vorm en zoveel mooie details heb je erop verwerkt, schitterend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Astrid, wat een prachtige kaart en wat een werk zeg. Heel mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart. Leuk is het blok wat je hebt gebruikt.
    Heel mooi is deze mal weer. Die staat op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vindt jou kaarten /creaties altijd om door een ringetje te halen, zo mooi! En deze nieuwe shape art staat zeker op mijn wanne have lijstje, Super inspiratie!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig, lief kaartje en mooie kleur heb je gebruikt. De nieuwe mal is weer mooi, kan lekker veel op.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind dit zo'n mooie kaart met het lieve plaatje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid