Pagina's

dinsdag 21 februari 2017

Luieremmer ...

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor jullie.

Ik heb de Card art mal "Emmer" van Dutch Doobadoo gebruikt.
Ik heb er een luieremmer van gemaakt, dit idee had ik gelijk al in mijn hoofd en gelukkig had ik nog een kleine luier liggen :)

Ik heb de emmer uitgetekend op wit karton.
Hierop heb ik het schitterende Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles gebruikt.

Linksboven heb ik een klein papieren kleedje gedaan.

Het plaatje heb ik gemat op een vierkante mal van Noor! Design.
De takjes onder het bloementoefje hoort bij deze mal.

Het slabbetje komt uit de serie One of a Kind "Baby".

Het geƫmboste gedeelte heb ik geschuurd met een schuurblokje van Joy! Crafts.
Zo krijg je een mooi lichter effect.
Hierop heb ik een paar klein plakparels gedaan.

Rechts heb ik een labeltje gehangen, de bingo kaartjes, plaatje, banner en label zitten allemaal in het stansblok, dus je bent in 1 x klaar :)

De onderkant van de emmer heb ik dicht geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn luieremmer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Emmer     Noor! Design - One of a Kind - Baby    Joy! Crafts - Noor! Design - Vierkant met franse lelie (4st)    Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles   Joy! Crafts - Schuurblokje incl schuurpapier  Taartrand klein - 10 stuks


6 opmerkingen:

  1. Wat een super schattige babycreatie Astrid...zo een leuk idee om zo daar een luieremmer voor te maken..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Astrid,

    Wat is die leeeeeeeeeeuk!!!!
    Fijne dag
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke en mooie luier emmer Astrid.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee deze luieremmer! Heel mooi!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een inspiratie die ik hier op! Prachtige uitwerking! En super leuk kado idee.Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om de emmer zo te gebruiken! Ik vind hem prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid