Pagina's

donderdag 16 februari 2017

Bloghop Noor! Design Team !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is er weer een bloghop met de nieuwe artikelen van Noor! Design.

Als het goed is, kom je net bij Jolanda vandaan, zo niet ... begin dan even opnieuw bij het Noor! Design team blog.

Ik wens jullie veel hop plezier :)


Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de nieuwe Under the Sea lijn, echt zo mooi allemaal !!

Als basis heb ik een Dutch Doobadoo shap art mal gebruikt.

Het design papier komt uit de lijn Under the Sea van Noor! Design.

Noor! Design - Paperpad A4 - Under the Sea

Links ... iets uit het midden van de kaart, heb ik een papieren kleedje gedaan.

Hierop heb ik de Loopy Rings van Memory box geplakt.
Memory Box - Steel Craft Die - Loopy Rings
In het midden heb ik jute kant gebruikt

Verder heb ik de stukjes design papier en stukje ribbel karton gewoon allemaal schuin opgeplakt.
Het ribbelkarton heb ik weer voorzien van een beetje Gesso.

Het plaatje is een foto van mezelf :) .... deze heb ik gemat op de prachtige ovaal van Noor! Design.

Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk

Links boven heb ik het mooie hangbord gedaan, hierop heb ik letterstickers gedaan.

Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout

Tussen het ribbelkarton en een stukje design papier heb ik de dolfijn geschoven.
Deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Noor! Design - Under the Sea - Zeehond, Dolfijn & Kwal

Aan de rechterkant van het plaatje heb ik wat zeewier gedaan. Hierbij heb ik een stukje net gebruikt en 2 schelpen die ook uit dezelfde serie komen.

Noor! Design - Under the Sea - Koraal

Links heb ik nog een tekst gedaan, ook deze is van Noor! Design.

Zo, het wordt nu de hoogste tijd om snel door te hoppen naar Miranda !!

Vergeet niet bij elke design team lid een leuk berichtje achter te laten, uiteraard is er weer een leuke prijs te winnen :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



28 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Astrid,

    Ik krijg meteen zin om naar het strand te gaan! Wat een geweldige kaart! WAuw!
    Al die details erop, erg mooi, je blijft kijken.

    Fijne dag
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een knappe kaart ! zoveel details ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heeeel mooi weer deze kaart Astrid...zoveel mooie details erop...het geeft mij altijd heel veel inspitratie...
      Weer een leuke bloghop..en ga nu bij je teammaatjes een kijkje nemen
      lieve groetjes en een fijne donderdag
      Rosina

      Verwijderen
  4. Deze serie is en blijft ook prachtig. Je hebt er weer wat moois van gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, what a wonderful card. Love all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart. Ook zo prachtige serie. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart. Ook zo prachtige serie. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi strandkaartje. Doet me weer verlangen naar voorjaar, weer aan het water zijn.
    Groetjes Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die under the sea line, en wat een mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend en daar ik 5 minuten bij de zee vandaan woon spreekt dat thema me altijd aan .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Astrid,
    Dit is weer iets heel anders, en het is één woord: Prachtig!
    Veel details,elke keer ontdek je weer iets.
    Mooi kleuren combi, het blauw/wit met kraft.
    Bedankt en heel leuk gemaakt!
    Hoperdiehop, en ik ben weer weg.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk vakantiekaartje zou dit kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al van die mooie spullen voor kaarten te maken ik vind hem heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat valt er veel te zien, heel mooi! Top gedaan, Astrid :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een hele andere kaart dan die twee hiervoor, maar stuk voor stuk blijven ze mooi. Wanneer ik naar dit kaartje kijk droom ik stiekem een beetje weg naar mijn favoriete strand namelijk Zoutelande!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, prachtige kaart. Under the sea lijn is geweldig, daar heb ik ook een paar mallen van, deze nieuwe zijn ook weer geweldig en het papier ook prachtig.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk is ook deze kaart in weer hele andere kleuren. Maar wat een prachtig maritiem kaartje krijg je dan zeg. Super je ruikt de zomer al.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. J'adore cette carte marine, elle est superbe, à bientôt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart. Ik zag die al op FB voorbij komen.
    Ik vind de lijn Under the sea helemaal geweldig.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooie kaart.
    De combinatie van jute en de mooie mallen !!!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaart het zijn weer super kaarten die ik zag gr. gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een zomerse kaart ... erg knap gemaakt !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super gaaf zeg, heb ze ook maar gekocht, kon het niet laten ;) xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Astrid. Leuk al die maritime details.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave maritieme kaart, prachtig papier en wat een mooie mallen. De foto van jezelf vind ik ook heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid