Pagina's

dinsdag 16 december 2014

Challenge Noor! Design !!!

Hallo allemaal !!!

Zoals jullie vast al gezien hebben, is er ook deze maand weer een nieuwe challenge van start gegaan bij het Noor! Design blog.
Deze keer is het een schitterende lantaarn, het patroon kun je HIER vinden.


Ik heb er maar een houten dienblad mee opgevuld, hij staat hier mooi te pronken op onze dressoir :)



Binnen in de lantaarn heb ik kerstballen, tilantia, een houten rendier en lampjes gedaan.
Het gedeelte met de batterijen staat achter het lantaarn.
Het is echt een heel mooi gezicht 's avonds :)

Ik heb voor deze creatie het prachtige papierblok Winter Wishes gebruikt.

Ik heb zelf nog een plateautje onder de lantaarn gemaakt.
Hierop nog een stukje design papier en vervolgens de lantaarn erop geplakt.

Op de hoek heb ik 2 x het hekje van Noor! Design uitgestanst, ook de lantaarn heb ik 2x gestanst en deze vervolgens op elkaar geplakt, zodat hij mooi stevig staat.
Het hekje en de lantaarn heb ik in de structuur pasta van Dutch Doobadoo vast gezet.
Je ziet het niet op deze foto, maar de lantaarn staat echt los, dus niet tegen de lantaarn aan.

 

Op de punt heb ik een ring erdoor gestoken, deze heb ik vervolgens ingesmeerd met Snow Tex.
Vervolgens met wat natuurlijke materialen en Noor stansjes een mooie bloementoefje gemaakt'.

Rondom de lantaarn heb ik de Icylce border gedaan.
Bovenop de rand heb ik een sneeuwrand gemaakt, ook dit weer met Snow Tex.

De dennenappeltjes zijn gemaakt met de roosjesmal van Noor! Design.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie ook weer een beetje heb kunnen inspireren.
Er zijn al veel voorbeelden voorbij gekomen :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx




maandag 15 december 2014

Winter Woods !!!

Hallo allemaal !! 

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik voor het HobbyVision Design Team blog heb gemaakt.


Deze keer heb ik een MDF 3-luik gebruikt van Noor! Design.
Echt zo gaaf om dit te pimpen :)

Het papier is van Craft Emotions, Winterwood !! Prachtige kleuren vind ik dit :)


Aan de linkerkant heb ik een soort pocket gemaakt en hierin 3 verschillende tags van Noor! Design geschoven.
Deze heb ik voorzien van kant, touw en lint.
Op de hoek heb ik houten ornamentjes van Craft Emotions gedaan, deze heb ik eerst met gesso wit gemaakt.
Verder nog wat natuurlijk materiaal erbij en een dennenappeltje :)


Het middelste gedeelte heb ik de sterpunt van Noor! Design gebruikt.
Het rendier is een stempel behorende bij de winterlijn van Craft Emotions.
Deze heb ik met bruine inkt op het design papier gestempeld en uitgestanst met een ovale Nestabilitie.
Bovenin heb ik nog een sneeuwvlok van Noor! Design gedaan met hierop een plakparel.
Verder nog een stukje ribbelkarton en kant gebruikt.

De tekst Winter Woods behoort eveneens bij de winterlijn.


Aan de rechterkant heb ik de filmstrip van Noor! Design gebruikt, deze heb ik uit kraft karton gestanst.
Op het design papier heb ik de prachtige swirl van Noor! Design geplakt met hierop een strikje, een bloemetje en een takje.
Op de hoek van het design papier heb ik enkele plakparels geplakt.

Deze 3 luiken heb ik vastgemaakt met stukjes touw.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren :)
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx



Paperpad CraftEmotions - Winter Woods A5   Clear stamp CraftEmotions - Winter Woods A6 - Rendieren   Clear stamp CraftEmotions - Winter Woods A6 - Lijsten   Houten ornamenten - CraftEmotions - Purple Holiday KerstballenStempelinkt - StazOn - timber brown   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   DecoArt Media - Gesso - White




dinsdag 9 december 2014

Merry Christmas !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Momenteel is er weer een 7-tags of X-mas op de club Kaarten maken met Tiets.
Vandaag is het mijn beurt om daar een tag te plaatsen, deze keer met een verplichte digi.


De digi is gesponsord door Scrappers Delight.
Je kunt hun geweldig mooie digi's HIER vinden !!!
Deze prachtige dame heet Xmas Honey.

Ik heb haar ingekleurd met mijn Copic Markers.

Het design papier is van Maja Design - A gift for You

Aan de linkerkant heb ik een al oudere border gebruikt van Magnolia Doohickies.
Aan de bovenkant heb ik de bijpassende startag van Magnolia Doohickies geschoven.

Hierop de papieren taartkleedje gedaan en vervolgens verschillende stukjes design papier.

Het afdrukje heb ik gemat op de vierkante mal van Noor! Design, echter .... omdat het afdrukje vrij smal en hoog is, heb ik het middelste gedeelte van de vierkant weggesneden, zodat dit ook een rechthoek werd :)

Rondom het afdrukje heb ik witte Enamel Frantage gedaan.

Aan de rechterkant heb ik 2 tags van Noor! Design geschoven, hierop een ster van Dutch Doobadoo.

De tekst hoor bij het scrappapier.

Linksonder en rechtsboven nog een bloementoefje.
Verder nog wat natuurlijke materialen, plakparels, lint, touw en een stukje kant.

Ik hoop dat jullie gezellig met ons meedoen, alle voorwaarden kun je vinden op de club.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

Liefs Astrid xxx




maandag 1 december 2014

Bloghop Spotlight bij Noor! Design !!!

 Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de stempel " My Wish List"  eens uitlichten.

Als het goed is, kom je net bij Raffa vandaan :)

Dit is mijn bijdrage voor de spotlight !!!

Ik heb een soort boek/doosje/kaart gemaakt :)

Het papier is van Pion Design, Days of Winter.

Links boven heb ik de prachtige sterpunt van Noor! Design gedaan, deze heb ik gestanst uit kraft karton.

Rechtsboven heb ik op zacht blauw karton de wishlist gestempeld en achter de verschillende stukjes designpapier geschoven.

Het plaatje is eveneens van Pion Design, deze heb ik gemat op de rechthoek van Noor! Design, ook deze is uit zachtblauw karton gestanst.

Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan met erachter nog een stukje verbandgaas.

Op het plaatje heb ik een nieuwe stansje van Noor! Design gedaan, het mutsje, deze is echt zo schattig.
Het geëmbosste gedeelte heb ik beïnkt met Walnut Stain distress inkt.

Ik heb alle randen en stansjes voorzien van witte Crackle Paint.

Links op de hoek een bloementoefje met wat natuurlijke materialen en roosjes.

Als je het boekje openslaat zie je een mooi winters tafereeltje :)

Op dit prachtige winters plaatje heb ik de raam van Dutch Doobadoo gedaan, deze ook uit kraft karton gestanst en voorzien van Crackle Paint.

Als je de deurtjes sluit, zie je de prachtige hertjes van Noor! Design.

Dit is de rechterkant van het boekje.
Hier is een leeg doosje van Craft Emotions geplakt, deze heb ik wit gemaakt met Gesso en vervolgens wat kleine dingetjes erin gedaan :)

Zo ziet het er dan uit als je hem open hebt staan :)

De achterkant heb ik zo gelaten.


Op de rug van het boekje heb ik het woordje Winter geplakt.
Deze heb ik eerst blauw gemaakt met stempelinkt en daarna weer witte crackle paint op gesmeerd :)

Hop nu door naar Noor! Design, vergeet niet overal een reactie achter te laten, ook deze keer zijn er weer prachtige prijzen te winnen !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs Astrid xxx

Scrappapier Pion Design - Days of Winter - Memory Notes 1   DecoArt Media - Crackle Paint White   Houten ornamenten - CraftEmotions - 16,8 x 16,8 cm - Alfabet Basic groot   Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - High Tea Rose - Theepot/kopjes