Pagina's

dinsdag 9 december 2014

Merry Christmas !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Momenteel is er weer een 7-tags of X-mas op de club Kaarten maken met Tiets.
Vandaag is het mijn beurt om daar een tag te plaatsen, deze keer met een verplichte digi.


De digi is gesponsord door Scrappers Delight.
Je kunt hun geweldig mooie digi's HIER vinden !!!
Deze prachtige dame heet Xmas Honey.

Ik heb haar ingekleurd met mijn Copic Markers.

Het design papier is van Maja Design - A gift for You

Aan de linkerkant heb ik een al oudere border gebruikt van Magnolia Doohickies.
Aan de bovenkant heb ik de bijpassende startag van Magnolia Doohickies geschoven.

Hierop de papieren taartkleedje gedaan en vervolgens verschillende stukjes design papier.

Het afdrukje heb ik gemat op de vierkante mal van Noor! Design, echter .... omdat het afdrukje vrij smal en hoog is, heb ik het middelste gedeelte van de vierkant weggesneden, zodat dit ook een rechthoek werd :)

Rondom het afdrukje heb ik witte Enamel Frantage gedaan.

Aan de rechterkant heb ik 2 tags van Noor! Design geschoven, hierop een ster van Dutch Doobadoo.

De tekst hoor bij het scrappapier.

Linksonder en rechtsboven nog een bloementoefje.
Verder nog wat natuurlijke materialen, plakparels, lint, touw en een stukje kant.

Ik hoop dat jullie gezellig met ons meedoen, alle voorwaarden kun je vinden op de club.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

Liefs Astrid xxx




2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid