Pagina's

zaterdag 5 augustus 2017

I Love you !!!

Goedemorgen allemaal !!!!

Bij het HobbyVision Design team blog is er een challenge gaande, deze keer met het thema bloemen !!!

Jullie kunnen natuurlijk gezellig mee doen, het is een makkie :)

Klik HIER !!


Voor deze challenge heb ik eens een keer een scrap lay-out gemaakt, niet de grote van 30,5x30,5 maar een kleinere versie van 20x20.

Ik heb hiervoor het Maja Design papier "Vintage Romance" gebruikt.

Onder de foto heb ik de banners van Noor! Design geschoven, deze heb ik door de helft geknipt en de uiteinden verschillend opgeplakt.

Ook heb ik nog een stukje filmstrip van Tim Holtz gebruikt.

Op de foto heb ik een pijltje uit donker grijs karton gestanst.
Dit pijltje en het woordje LOVE horen bij de Scrap stansmal Beautiful van Noor! Design.

Rechtsonder heb ik de gear stans van Noor! Design onder het bloementoefje verwerkt.

Ook het nieuwe takje van Noor mag hierbij niet ontbreken, deze heb ik uit kraft karton gestanst.

Ook heb ik nog een mooie randmal van Noor! Design gebruikt, ook deze heb ik uit kraft karton gestanst.

Verder heb ik nog een vierkant papieren kleedje onder het geheel gedaan.

Om het geheel nog een beetje te versieren, heb ik de nieuwe Mixed Up Mask stencil Honingraat van Noor! Design gebruikt, deze heb ik ingekleurd met PanPastel.
Dit mooie Mask Stencil ligt eind deze maand in de winkel, maar is al als pre-order te bestellen.

De hartslag heb ik gestempeld met Versafine "Smokey Gray", deze komt uit de clearstamp set Sending Love.
De tekststempel heb ik gebruikt op de 2 kraft labels aan de linkerkant.

Al het kraft karton heb ik bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

De teksten heb ik geprint op karton en hier deze een fineliner omkaderd.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Love story PRE-ORDER 8 - (SEPT) Noor! Design - Mixed Up Maskstencil - Honingraat Noor! Design - Clear stamp - Sending Love Hart beat Noor! Design - Blauw mal - Randmal ruitjes Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Scr@p! - Stansmal GOUD - Stencil kit Beautiful Noor! Design - Gears - Tandwiel met klok Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)  Tim Holtz - Filmstrip ribbon Stempelinkt Versafine - Mini - Smokey Grey Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml WOC Flowers - 2Tone Ivory / Pale Pink Mullberry Paper Roses - 10mm PanPastels - 9ml - Paynes Grey PanPastels - Tools - Soft Mini Applicators 12pc Klosje jute touw 25 gr. Staedtler Lumocolor permanent pen set - Box S-F-M-B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid