Pagina's

zondag 9 juli 2017

Merry Christmas ....

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie weer een kerstcreatie zien, je kunt er maar niet vroeg genoeg mee beginnen :)


Als basis heb ik een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, de Cloud A5.

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het mooie design papier van Noor! Design "Snowflake kisses".

Linksboven heb ik de prachtige ster van Noor! Design gedaan.

Hierover een stukje ribbelkarton.
Deze heb ik bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Het plaatje komt uit de vintage plaatjes "Happy Holidays" van Noor! Design. 

Deze heb ik gemat op de ovaal van Noor! Design, is toch echt een favoriet van mij :)

Links hiervan heb ik de nieuwe pine trees van Noor! Design gebruikt, deze heb ik uit kraft karton gestanst. Ook dit is weer bewerkt met witte gesso.

Hierop heb ik een rendier geplakt, ook dit is weer een nieuwe stans van Noor! Design.
Ik heb dit met 3D kit aangebracht, zodat je meer hoogteverschil krijgt.

Boven en onder heb ik de sneeuwvlokken uit de serie vintage flourishes van Noor! Design geplakt.
Hierop een plakparel verwerkt.

Aan de rechterkant heb ik enkele kerst takjes van Sizzix opgeplakt.

Hierop heb ik de poinsettia van Noor! Design geplakt, deze heb ik uit het design papier gestanst en in het midden weer een plakparel gedaan.
Onder de bloem heb ik nog een strik van scrappers floss geschoven.

Hierna heb ik nog een banner gemaakt met een tekst uit de Sending Messages serie van Noor! Design.

Verder heb ik nog een stukje kant op mijn kaart verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl



Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cloud A5 Noor! Design - Paperpad A4 - Snowflake kissesNoor! Design - Blauwe mal - 8 punten Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Noor! Design - Vintage plaatjes - Happy Holidays Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - Happy Holidays - Pine Trees Noor! Design - Happy Holidays - Elk Noor! Design - Vintage Flourishes - Sneeuwvlok Plakparels Nellies Choice - 3mm - wit/ivoor/zilver Sizzix - Thinlits Die Set - Holiday Greens Noor! Design - Crafty Boutique - Poinsettia Noor! Design - Clear stamps - Banner text Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid