Pagina's

vrijdag 14 april 2017

Can't wait to sea you !!!

Hallo allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb de Dutch card art mal Fold 2 gebruikt.

Ik heb de basis uit blauw karton geknipt.
Hierop heb ik Maja Design papier "Summertime" geplakt.

Op de grote achterflap heb ik een wit papieren kleedje gedaan.

De tag heb ik gemat op de mooie ovaal van Noor! Design.

Achter de tag heb ik een postzegel van Maja Design geschoven.

Op de tag heb ik de zeilboot uit de serie Life is a journey van Noor! Design geplakt.
Deze heb ik uit kraft karton gestanst, he geƫmboste gedeelte heb ik blauw gemaakt met distress inkt Oxide Faded Jeans.

De zeemeeuw en stuurwiel zijn van Noor! Design uit de serie Sea Shore.

Het anker en de druppels zijn laser paper art van Dutch Doobadoo.

Verder heb ik een stukje net, schelpen, touw en plakparels op de kaart verwerkt.


De bovenkant van de voorflap heb ik geplakt tegen de achterkant.

Het is weer een super leuk modelletje ;)

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Fold 2 Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw  Noor! Design - Life is a Journey - Zeilboot & Oldtimer   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Nautisch Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Bubbles  Decorative Fishnet - Neutral  Klosje jute touw 25 gr. Taartrand klein - 10 stuks PRE-ORDER 5 - Distress Oxides Ink Pad - Faded Jeans Rayher - Posthoorn schelpen in parelmoer schelp Scrappapier Maja Design - Summertime - Is my favourite


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, Astrid.
    Alles wat erop hoort zit erop.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dit kaartje Astrid...heel leuk zo dit modelletje...en prachtig papier gebruikt...ook de accentjes passen er perfect bij...

    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid