Pagina's

woensdag 1 maart 2017

Noor! Design sketch challenge #11

Goedemorgen allemaal !

Het is alweer maart, wat gaat de tijd toch weer snel.
Ik denk dat jullie, net zoals ik, toe zijn aan mooi voorjaarsweer.

Ik heb daarom mijn challenge kaart in frisse kleuren gemaakt.


Je maakt je kaart aan de hand van deze sketch !!!

foto van Jolanda Bergmans.

Bij deze sketch moet je de prachtige ovaal van Noor! Design gebruiken.
De bloemenrand heb ik gestanst uit wit karton.

Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met bloemen

De 2 snijranden heb ik op licht blauw karton geplakt en daarna uitgesneden.
Hierop is de bloemenrand geplakt.
Achter deze mal heb ik een vintage plaatje geplakt 

Aan de rechterkant heb ik het mooie vogelkooitje uit de serie Little Happiness tussen het design papier geschoven.

Noor! Design - Little Happiness - Vogelkooi

Het design papier is Dirty Pastels svan Noor! Design.

Noor! Design - Paperpad A4 - Dirty Pastels

Bij het bloementoefje heb ik de prachtige veren van Noor! Design gebruikt.

Noor! Design - Feathers

Het harten takje is een vintage flourishes van Noor! Deesign.

Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes

Verder heb ik een stukje kant, lint, verbandgaas bloemen, ribbelkarton en plakparels gebruikt.

Hier en daar weer wat accenten met witte Gesso van Dutch Doobadoo aangebracht.

Je kunt op het Noor! Design team blog nog meer voorbeelden bekijken die aan de hand van de sketch gemaakt zijn.

Doen jullie gezellig met ons mee ???

Ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




1 opmerking:

  1. Prachtig is dit kaartje Astrid ...zo mooi die stansjes allemaal...leuke challenge weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid