Pagina's

woensdag 20 juli 2016

Challenge #52 HobbyVision Design Team !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het alweer de 20e van de maand en dat betekent een nieuwe challenge bij het HobbyVision Design Team blog.

Deze keer is het thema "Bloemen" 
Makkie toch ;) ... dus doe gezellig met ons mee :)


Een kaart hoeft ook helemaal niet moeilijk te zijn.

Ik heb deze keer gebruik gemaakt van een 3D stansblok van Studio Light "Janneke Brinkman".

Dit blok bevat 12 gestanste vellen om 12 complete kaarten te maken.
IK heb er wel nog enkele dingen toegevoegd om het toch eigen te maken :)

Ik heb er om te beginnen een papieren kleedje toegevoegd.
Verder nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts.

Hierop heb ik wat witte Gesso van Dutch Doobadoo gedaan.

Achter de bloem heb ik de ronde vlindermal van Noor! Design gedaan.
Hierachter heb ik nog een bingostempel van Noor! Design geschoven.

Verder nog een witte strik gemaakt en hierop een paar roosjes geplakt.

Linksonder heb ik nog een metalen hoekje gedaan, ook hierop wat Gesso gesmeerd.

Linksboven nog een paar plakparels.

Zo simpel kan een kaart zijn, je hoeft er helemaal niet veel voor te gebruiken :)

Neem snel een kijkje op het HobbyVision Design team blog, ook de andere dames hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt.

Ik hoop dat jullie gezellig mee doen.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Studio Light - Stansblok - Janneke Brinkman  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st)   Joy! Crafts - Clearstamp - Bingo Stamps   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Decoratie hoekjes antiek zilver/loper 6   Rayher - Organzalint wit - 25mm   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll


2 opmerkingen:

  1. Was het maar zo simpel Astrid.Jij hebt in ieder geval een heel mooi kaartje gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid