Pagina's

dinsdag 26 januari 2016

Home is where the Heart is !!!!

Goedemorgen allemaal !!!

Afgelopen 16 januari was er een gezellige Workshopdag bij HobbyVision in Rijssen.
Deze keer was het een geweldige workshop met allemaal artikelen van Studio Light.

Je kon er ook deze prachtige drieluik maken.
Je kreeg bij elke workshop een compleet pakketje waar al het materiaal alvast in zat.


De drieluik is van MDF, de randen heb ik eerst bewerkt met witte Gesso.
Vervolgens heb ik er het prachtige papier Love & Home erop geplakt.
Dit alles zit dus al in het pakket !!!!

De uitdrukvellen zijn echt super handig, je hoeft niks meer te knippen, gewoon een lichte druk uitoefenen en de plaatjes druk je er zo uit.
De enkele puntjes die dan aan de rand van het plaatje zitten, kun je zo met een nagelvijltje weghalen.


Ook de achterkant is bewerkt met het design papier.
De 3 luiken zijn door middel van stukjes touw aan elkaar vast gebonden.

Mijn dochter vertrekt morgen naar Qatar, ze gaat daar met haar geliefde wonen.
Iedereen weet dat er een tijd komt dat je kind haar vleugels uitslaat om haar eigen leven te gaan leiden, maar dat het dan zover weg is .... oepsss .... dat is dan toch wel even slikken.
Ik ben daarom de laatste tijd even wat minder actief, dit moet allemaal even een plaatsje krijgen :)

Maar goed ... ik heb haar deze 3-luik meegegeven, want de gezegde is zo waar als een klontje.
Ik hoop dat ze daar een gelukkig leven heeft, samen met Maroun.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx




MDF Pakket incl papier - Studio Light - Drieluik Love Home   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/RollDutch Doobadoo - Gesso White 250 ml




2 opmerkingen:

  1. Dat is even slikken ja.Deze kaart zal vast een speciaal plekeje krijgen in haar nieuw huis.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid