Pagina's

zondag 1 november 2015

Spotlight/bloghop Noor! Design !!!!

Goedemorgen allemaal !!!!

Vandaag is het alweer novermber ... jemig, wat gaat de tijd toch snel he, nog eventjes en dan is het jaar alweer om :(

Maar een nieuwe maand betekent ook weer een nieuwe spotlight bij het Noor! Design Team blog, ook deze keer weer gecombineerd met een bloghop.

Deze keer is het thema het papierblokje Rustic Wood !!!

Als het goed is, komen jullie net bij Janet vandaan. Zo niet, begin dan even opnieuw bij het Noor! Design Team blog.



Als basis heb ik een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 
De grootste maat is van donker grijs cardstock, hierop wit cardstock en vervolgens diverse stukjes design papier van het Rustic Wood papier blokje.

Het plaatje komt uit een nieuwe Papers & Pictures blokje "Just Married", deze heb ik gemat op de blauwe vierkante mal.
Hieronder zit nog een keer de vierkante mal verwerkt met hierop een stukje design papier uit het papier blokje.


Aan de bovenrand heb ik uit licht groen cardstock de randstans harten gebruikt.


Linksonder heb ik de nieuwe takjes stansen van Noor gebruikt, de groene is een vintage flourishes.



In de hoeken heb ik linksboven en rechtsonder nog een vlinder gedaan,

Onder het plaatje en de vierkante mallen heb ik de nieuwe doily mal gebruikt, deze heb ik uit wit cardstock gestanst.

In het papierblokje zitten ook super leuke teksten, 1 ervan heb ik uitgeknipt en op het plaatje geplakt.

Verder heb ik nog een stukje kant en enkele bloemen op mijn kaart verwerkt.

De leuke tags/teksten horen ook bij het papierblokje Rustic Wood !!!

Oké .... nu is het tijd om snel door te hoppen naar Jolanda, ook zij heeft weer een schitterende creatie gemaakt.

Vergeet niet bij iedere DT lid een leuke reactie achter te laten en eindig bij het Noor! Design Team blog, laat daar even weten wat je van de bloghop vond ;)
Ook deze keer is er weer een schitterende prijs te winnen !!!

Ik hoop dat we jullie met onze creaties genoeg inspiratie hebben kunnen geven om met dit super leuke design papier blokje aan de slag te kunnen gaan :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!
Ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe !

Liefs Astrid xxx




Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rondNoor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rond met vlinders (4st) Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Garden - Leaf  Noor! Design - Sending Love - rand met harten   Noor! Design - Paperpad A5 - Rustic Wood   Noor! Design - Paper & Pictures - Just Married   Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Vierkant ornament


22 opmerkingen:

  1. Wat mooi om al die verschillende creaties te zien. Leuk om te zien dat het blokje zo divers is om te gebruiken.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je gemaakt, leuk om zoveel mallen bij elkaar op een projectje te zien. Die nieuwe tak ziet er erg goed uit met de details zo goed zichtbaar. (zeker een must have).
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf modelletje, ziet er schitterend uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat model zo! Weer inspiratie opgedaan... Ik hop door
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat model zo! Weer inspiratie opgedaan... Ik hop door
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi model kaart. Prachtig gemaakt .
    Gr Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Ik vind die nieuwe mal met de nerfjes in de blaadjes zo gaaf!!
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw... wat een schitterende kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo'n mooi voorbeeld, krijg er direct zin in.
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi dat groen is ook een prachtige kleur.
    weer inspiratie opgedaan bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid,
    Wat een prachtige creatie Astrid !
    Met mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook dit is weer een super gave creatie.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een GEWELDIG kaartje Astrid...super leuk modelletje ...en hele mooie details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Astrid ... Leuk model, prachtige malletjes en leuk de tekstjes uit het papierbloc ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi zeg, gave kleuren in het papierblok!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww wat mooi en wat een mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi geworden!! Die vintage flourisch tak is erg mooi!!
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie creatie hele mooie kleuren gebruikt
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Leuk model en mooie kleuren.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wooow, Astrid. Wat een prachtige kaart. Mooi met al die Noortjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is de nieuwe DDD mal weer mooi hè! Ik heb hem ook al in mijn bezit en ben er al lekker mee aan de slag gegaan.
    Jouw kaartje ziet er weer super uit, mooie kleurencombi zo.
    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid