Pagina's

woensdag 5 november 2014

Challenge Noor! Design ... trapjeskaart !!!

Er is deze maand weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Noor! Design.

Miranda Bouhof heeft weer een geweldig patroon voor jullie gemaakt, deze kun je terug vinden op de challenge pagina van Noor! Design, deze kun je HIER vinden !!!


De basis van mijn kaart is kraft karton, wit karton en het papierblokje van Noor! Design "Winter Wishes"


Het plaatje is van Hobbyvoordelig, deze kun je HIER vinden.
De kleuren hiervan combineren perfect met het papierblokje :)


Zo mooi dat de tekst Merry Christmas op dit gedeelte van de pagina past :)



De kerstboom is van Tim Holtz.
Hier heb ik de hertjes bij gezet en ook de kerstman met zijn arreslee vliegen daarboven door de lucht :)

De sterren van ribbelkarton zijn van Dutch Doobadoo. Hiervan heb ik de witte laag verwijderd, zodat je het ribbelkarton tevoorschijn haalt.

Hier en daar heb ik weer wat accenten aangebracht met witte Gesso.

Ik vond het echt super leuk om deze kaart te maken !!! 
Ik hoop dat jullie gezellig met ons meedoen, je hebt in ieder geval tot 29 november de tijd.

Alle gebruikte Noor! Design artikelen zet ik hieronder neer !!!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs Astrid xxx






9 opmerkingen:

  1. Sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende kaart staat hier te schitteren.
    Je krijgt er van mij een dikke 10 voor mijn complimenten Astrid.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Good morning sweetie, this is just gorgeous I ♥ it! Hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi

    Your card is stunning,lovely colours and details.:)

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Astrid.

    Liefs, sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ! Really a stunning art-work !
    lg Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid