Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

In de Spotlight !!!

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand is dat de Grunge stempelset. 


Deze stempelset is leuk met PanPastel en inkt, maar met nog veel meer zoals je ziet bij de voorbeelden van het Designteam.


Hoe werkt het?


  • Hop van 1 juli t/m 3 juli lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten, kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Noor! Design natuurlijk....

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :
Noor! Design

------------------------------------------------------

Dit is mijn bijdrage :


Ik heb een vrij eenvoudig kaartje gemaakt, het enige wat je nodig bent :
- verschillende kleuren karton, waaronder ook wit
- stempelinkt, diverse kleuren
- touw
- plak strass-steentjes
- srempels

Ik heb 3 soorten stempels van Noor! Design gebruikt.

De Grunge stempelset, art. nr. 6410/0093
Cherry Blossom Tree, art. nr. 6410/0311
Tekststempel, art. nr. 6410/0018

Met de Grunge stempelset en verschillende kleuren inkt heb ik hier en daar vlekjes gemaakt.

Met een groen/blauwe kleur en bruin heb ik de bloemen van stempelset Cherry Blossom gestempeld en vervolgens uitgeknipt.

Deze voorzien van strasssteentjes en op de kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje heb kunnen inspireren.

Hop nu snel door naar Corina, ook zij heeft weer wat moois gemaakt.

Ik wens jullie veel bloghop plezier, vergeet niet overal een reactie achter te laten, want er zijn uiteraard weer leuke prijsjes te winnen.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

liefs Astrid



Clear stamp - Grunge     Clear Stamp - Cherry Blossom Tree     Clear Stamp - Teksten - Welcome to this world

30 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt zoooooo gaaf :-)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee om deze twee stempelsets te combineren. Vind het een heel erg mooi kaartje en ik denk ook heel erg leuk om te maken, ga ik zeker ook eens proberen, dank je wel voor de inspiratie.
    Grtjs Veerle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welke wat mooie kaart hou van deze styl om zelf ne papier te ver fraaien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wauwie! Wat heb je dit leuk gemaakt zeg. Doordat de bloemen er verhoogd op zijn geplakt, komt de achtergrond nog beter tot z'n recht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super kaart, zo zie je weer de eenvoud is zo mooi.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart ,super mooi die bloemen

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurencombinatie, simpel kaartje maar toch oh zo mooi!

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie heldere kleuren !!! Superkaartje

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart , hij is rustig omdat er niet zoveel gebruikt is om de kaart te versieren, door de bloemen wat op te hogen is de kaart beeldschoon geworden.
    gr.Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend, stijlvol kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart met super leuke stempels en mooie kleuren combi heb je gebruikt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart. Heel fijntjes.
    Groetjes Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wist niet dat je de stempels zo kon gebruiken! Mooi gedaan!

    Groetjes. Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi en stijlvol en wat heb je d zo heel verschillende sttempelsoorten prachtig met elkaar gecombineerd. Fantastisch resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is schitterend gecombineerd allemaal. Knap hoor vind ik dit soort kaarten. Dat zou ik ook wel willen kunnen want het is weer eens iets heel anders. Heel mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaart vind ik geweldig, de kleurstelling spreekt mij dan ook helemaal aan.
    Ga proberen of mij dit ook gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart. De kleuren en de bloemen zijn erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart. Vind de bloemen erg mooi bevestigd. Ze knallen er gewoon vanaf.

    Lieve groet,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, deze kaart valt bij mij erg goed in de smaak!! Geweldig mooi! Prachtige kleuren. De cherry blossom stempels ga ik op mijn verlanglijstje zetten. Eerst nog wat sparen ervoor. Hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De spotlight stempel heb ik toevallig vorige week aangeschaft, mooie inspiratie! Vergat ik nog.

      Verwijderen
  20. Wat een prachtige kaart! Zo gaaf wat je met deze stempel kan doen! Daar was ik zelf nooit opgekomen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig cas-kaartje Astrid ... hele mooie kleurtjes bij mekaar ! Tof !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met mooie frisse kleuren ,
    groetjes Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart weer, Astrid!
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie cas-kaart. Soms moet je een voorbeeld zien om zelf inspiratie op te doen bij bepaalde stempels. ( ik tenminste wel) Dat is jou zeer zeker gelukt. Mooie eenvoudige kaart. Ik houd er van.
    Groeten uit het zonnige Zeeland van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Misschien eenvoudig en cas, maar wel super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Astrid wat een prachtige caskaart heel leuk met de bloemen en strik van toue. Leuk bedacht? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het hoppen lukt nog niet zo goed, moeite om tekst te plaatsen, een hele mooie kaart, want ik zou zo'n stempel niet zo snel kopen, en als je dit ziet veranderd dat idee, superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid