Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Hoera !!!!

Goedemorgen allemaal !!!

Op Paasmaandag heb ik een kaartje geplaatst op het CopicMarkerBenelux blog, vandaag laat ik hem hier ook nog even zien :)


Ik heb deze keer een oude papierlijn van Maja Design gebruikt, Carpe Diem, de buitenkant van deze scrapvellen zijn allemaal voorzien van een zwarte rand, deze heb ik na het snijden proberen te evenaren met Archival Inkt, kleur Watering Can, dit is een mooie grijze kleur, niet zo hard als zwart.

Het afdrukje is van Magnolia Zodiac Tilda Scorpio

Het kippengaas is gemaakt met een mal van My Favorite Things, large

De vlinderrand, art. nr. 6002/0251, de vlindercirkel, art. nr. 6002/0322, de filmstrip, art. nr. 6002/0278, Hoera, art. nr. 6002/0297 en de veertjes, art. nr. 6200/0292 achter de bloemen zijn allemaal stansen van Noor! Design.

Op de veertjes heb ik een bloementoefje geplakt, hieromheen touw gewikkeld.

Verder heb ik nog een papieren kleedje gebruikt en wat plakparels.

Rondom het afdrukje heb ik Enamel Frantage gebruikt.

Copics kleuren :

huid : E000, 00, 21, 11, 13 R30,20
haar : BV20, 23, 25, 29
jurk : RV10, 11, R81, 83, 85, 89
bodem : C1, 3, 5
schaduw : B0000

Ik heb haar een beetje in Distress stijl gekleurd, bij haar handen(scharen) ben ik snel gestopt, want 1 van de kleuren begon te vlekken, maar het resultaat is gelukkig goed gebleven :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!

liefs Astrid xxx

8 opmerkingen:

  1. Gorgeous card Astrid, I like the adorable Tilda image all the embellishments, and the colours.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what an adorable, gorgeous card, such pretty colours and sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is dit kaartje weer Astrid...en Tilda zooooo mooi ingekleurd.....PRACHTIG!!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous card Astrid, a fabulous design and colour scheme. Tilda is adorable and so many pretty embellishments!!!

    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is amazing, Astrid! Love your coloring and design!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................................................
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow - Gorgeous card - wonderful !!!
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid