Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Joy !!

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te posten op het HobbyVision Design Team Blog :)

Deze keer is het een kaart ZONDER cute stempel !!
Ik weet niet hoe jullie dat vinden, leuk of niet ???
Ik zou het heel fijn vinden om eens jullie mening te horen, cute of geen cute :)


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt :

Papier : My Minds Eye - Lost & Found "Oliver"
Cirkel stans Nellie Snellen
Bloem - Joy! Crafts - Noor! Design art. nr. 6002/0157
Vlaggetjes - Joy! Crafts - Noor! Design art. nr. 6003/0028
Letters - Joy! Crafts - Noor! Design art. nr. 6002/0139
Label - Joy! Crafts - Noor! Design art. nr. 6002/0142
Sentiment - Joy! Crafts - Noor! Design art. nr. 6410/0018
Kleine ronde cirkelpons
Kant en Lint


Binnenkant van de kaart.

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden :)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer maar weer !!!

32 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Astrid! Eens toch iets anders, maar absoluut net zoooo gaaf! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even wennen zonder stempel, maar ik vind je kaart helemaal super.
    Echt goed gemaakt. :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien wist je wel dat ik nooit cute stempels gebruik, al vind ik ze wel leuk bij anderen. Maar deze kaart vind ik dus heeeeeel gaaf! Helemaal mijn smaak, top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart heb je gemaakt in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind al jouw kaartjes mooi, deze dus ook! Of er nu een stempel op zit of niet, jij weet er altijd wat geweldigs van te maken!!!

    xxx Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is best mooi, hoewel ik zelf altijd liever een afdrukje erbij doe, maar toch goed gelukt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is - net zoals je andere kaarten - ook helemaal toppie!! Mooie kleuren.
    Vind het zelf leuk om niet altijd hetzelfde soort kaarten te maken. Bovendien (tenminste in mijn familie- en vriendenkring) vind lang niet iedereen cute stempelkaarten leuk.... dus dan zijn dit soort kaarten een schitterend alternatief!!! Dikke pluim Astrid!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Astrid ik vind dit ook zeker zo mooi als met een afdrukje
    Ik vind dat je niet altijd een kaart met een afdrukje kunt versturen naar bepaalde mensen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Morning sweetie this is absolutely gorgeous, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het weer schitterend Astrid, ziet er helemaal super uit. Alles wat jij maakt, wordt schitterend, dus geen of wel een stempel het maakt mij helemaal niets uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Astrid.
    Maar als ik eerlijk ben,dan vind ik je andere kaarten met een stempel,veel mooier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vindt het een erg mooi kaartje ook zonder stempel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart en zonder cute gaat het je ook goed af prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart super mooi en cute
    en ik mis helemaal geen stempel hoor ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is schitterend en je mist hier geen stempel of plaatje. Knap gedaan want zelf maak ik eigenlijk bijna geen kaarten zonder plaatje...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Astrid hij is fantastisch, helemaal af zo en je mist hier geen cute stempel hoor, de binnenkant maakt hem heel speciaal.
    Een toppertje hoor !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap gedaan Astrid.Ik vind hem erg mooi. Lijkt me heel moeilijk maar jou is het prima gelukt!

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer eens iets anders hè. Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk en mooi. Soms past het meer bij een gelegenheid dan een cute dus zeker weer een mooie creatie astrid.
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een supergave kaart geworden! Houd hier persoonlijk meer van dan een cute stempel, maar dat is een kwestie van smaak :). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ook zonder stempel meid is hij weer prachtig

    ik vind allebei erg mooi met en zonder stempel en jij maakt er altijd weer iets bijzonders van meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er geweldig uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaart helemaal geweldig! Heel chique en ook romantisch. Ook de binnenkant ziet er perfect uit. Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal geweldig. Zooooo stijlvol, wat kun jij nu niet!! Ook van dit soort kaarten houd ik, al zou je dat niet zeggen, hahaha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Astrid, deze kaart is helemaal perfect, wat geweldig mooi! Er zijn best veel mensen die niet van cute stempels houden, bijvoorbeeld mijn man, die vindt ze kinderachtig, dus dan is deze kaart de perfecte superkaart! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart is weer prachtig Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart! Hij is erg mooi, sommige kaarten hebben geen stempel nodig

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik was even verrast, geen typische kaart voor jou. Maar ik vind hem erg leuk. Dus wat mij betreft mag je dit vaker doen hoor!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid