Pagina's

dinsdag 3 april 2012

GuestDesigner elke Kaart een Feestje !!!

Eindelijk mag ik dan het nieuwtje met jullie delen :)
Begin maart ben ik door Renate benaderd met de vraag of ik in de maand april Guest Designer voor Elke Kaart Een Feestje wilde zijn, tja ..... wat zal ik daar nu op zeggen hihihi :)
Uiteraard vind ik dit weer een hele eer, dus heb gelijk JA gezegd, ook al heb ik het ontzettend druk met allerlei andere opdrachten, maar goed ..... dit houd je van de straat zeggen ze dan :)


Ik had mijn kaartje al snel klaar, deze moet je maken naar aanleiding van onderstaande sketch, niet een gemakkelijke opgave, want ik ben meer iemand van veel laagjes:) maar goed ..... heb er mijn eigen draai aan gegeven, ik heb er een ronde kaart van gemaakt en nee ..... ik wist niks van de vorige uitdaging af, dus dit is puur toeval :) Ik heb de sketch ook nog een slag gedraaid !!


Hier is dan mijn kaartje !!!

Het kaartje moest ook nog de uitstraling "attitude" hebben, daarom heb ik gekozen voor dit afdrukje, het is een digi van KennyK en je kunt hem HIER vinden !!

Ik heb een paperpadje gebruikt van My Mind's Eye - Love Me, echt schitterende kleuren, het afdrukje heb ik uiteraard ingekleurd met mijn Copics.
Het hartje is gemaakt met een stans van Nellie Snellen, de takjes zijn van Magnolia, het kant, lint en dew drops heb ik bij de Ribbon Girls vandaan, de tekst heb ik met een Dymo Labelwriter gemaakt, de roosjes zijn van Wild Orchid Craft.

De sponsor van deze wedstrijd is : 
Ik hoop dat jullie gezellig mee doen !!!

24 opmerkingen:

  1. je kaartje is SUPER Astrid!. Lekker eigenwijze digi heb je gebruikt.
    En hartstikke leuk dat je deze maand gastdesigner bent bij ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je GD bent in april Astrid, zien we nog meer moois van je verschijnen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superkaartje hoor astrid
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo he, wat een binnenkomer als gast DT-er!!! Super leuk Astrid en ach........... druk, drukker, drukst past toch helemaal bij jou????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. morning sweetie, WOW this is stunning, loving the colours too huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk dat je gastDt bent wat een eer en wat een supoermooi kaartje heb je gemaakt.
    Lekker eigenwijze stempel ook.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig gaaf kaartje Astrid!!! Super leuk dat je deze maand guestdesigner bij ons bent!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, leuk om GD te zijn. Je kaartje is een echte blikvanger Astrid! Superleuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap, hartstikke leuk voor je. En je kaart is, zoals altijd, helemaal geweldig mooi! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks dat je geen laagjes kon gebruiken is het weer een originele "Astrid"! Dus een prachtige kaart, helemaal in balans met mooie details en mooi kleurwerk. Gewoon weer een toppertje!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje Astrid.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, heel mooi al die laagjes.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Astrid!! En wat leuk dat jij een ronde kaart hebt gemaakt!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er een supergaaf rond kaartje mee gemaakt Astrid, schitterend gedaan weer en wat leuk dat guest DT bent voor de maand april.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Astrid!! Super dat je deze maand gast designer bij ons bent!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig dat je deze maand te gast wil zijn bij ons EKEF! blog.
    Je kaart is een plaatje, leuke twist van de schets en wat een lekkere stoere digi!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ze is geweldig, wat heb je dat weer gaaf gedaan ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad erg gaaf!!! Maar wat wil je ook met zo'n digi!! Prachtig ingekleurd ook! Very nice met dat hart er zo achter. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Asttrid
    Wat leuk dat je even op mijn blog langs bent geweest.

    Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met de sketch. Helemaal goed in roze, mijn lievelingskleur.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous Card Astrid and such beautiful colouring .xxx
    love
    maddy x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige kaart. Super hoe je er je eigen draai aan hebt gegeven. Leuk dat je deze maand gastdesigner bij ons bent.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid